در برنامه جدید «بر بلندای همت» با کارآفرینان درباره تجربیاتشان، چالش ها و نیازمندی هایی که برای یک کارآفرین شدن نیاز است، گفت وگو می شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۶۹
رادیو تهران صدایی از قلب سرزمین ایران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، مهدی رادفر تهیه کننده برنامه بر بلندای همت گفت: در برنامه بر بلندای همت با کارآفرینان برتر کشور گفت وگو می شود و مخاطبان با شیوه های کارشان آشنا می شوند. با دانشی که وارد کشور شده و با مفهوم کارآفرینی بیشتر آشنا می شوند.

مهمان امروز برنامه فرزاد یزدیان کاشانی است، او متولد سال 61 و کارشناس ارشد صنایع مخابرات است و از سال 76 در زمینه تلفن همراه فعالیت دارد. او در پاسخ به پرسش مجری برنامه وحید رونقی گفت: ایران در زمینه تولید تلفن همراه فعالیت دارد، اما این که قابلیت رقابت با برنده های دنیا باشد، جای بحث دارد. به این صورت که اگر مدلی طراحی شود و به تولید انبوه برسد شش ماه بعد از رده خارج می شود و دیگر خواستار ندارد و مدل های به روزتری وارد بازار می شود. روند تولید تلفن همراه در ایران مقداری کند است و به پای برندهای معتبر دنیا نمی رسد.

یزدیان کاشانی با ارائه پیشنهاداتی خاطر نشان کرد: من راهکاری برای رقابت با برندهای دنیا دارم که باید با برندهای دنیا و با مشارکت انتفاعی وارد مذاکره شویم. قرار طرح رجستری هم راه بیفتد با راه افتادن این طرح هم ضرر مالی مصرف کنندگان و هم از فروش گوشی های تقلبی و فاقد گارانتی جلوگیری می شود و از واردکنندگان قانونی که باید خدمات پس از فروش هم بدهند حمایت خواهد شد.من طرح پیشنهادی با عنوان «RTW» دارم که اگر طرح رجستری اجرا شود همه گوشی های رایج در بازار باید با گارانتی عرضه شود. خریداران باید از بین گارانتی های موجود انتخاب کنند که باعث سردرگمی آنها می شود. اتحادیه دستگاه های مخابراتی که بنده به عنوان کارشناس این اتحادیه هستم طرح رتبه بندی زمان دار شرکت های خدمات پس از فروش تلفن همراه را راه اندازی کرده که قرار در چهار آیتم پذیرش، تعمیرات، مجوز و شکایات روی شرکت ها نظارت داشته باشد و به صورت زمان دار شرکت های گارانتی دار را کنترل کند.

بر بلندای همت برنامه ای در حمایت از کارآفرینان، قهرمانان اقتصاد مقاومتی است که یکشنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها از ساعت 10 روی آنتن رادیو تهران می رود.

گوش کن به صدای قلب ایران گوش کن، تهران پایتخت خاطره ها، موج همدلی ردیف 94 مگاهرتز شبکه رادیویی تهران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها