پرونده حادثه مرگبار ریزش ساختمان بیمارستان سینا در تهران پس از 39 سال با شکایت خانواده چهارمین قربانی وارد مرحله‌‌ای جدید شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۷۹۰
چهارمین شکایت در تراژدی بیمارستان سینا +عکس

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی فروردین و اوایل اردیبهشت امسال، سه خانواده با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران خواستار رسیدگی به پرونده مرگ پدران خود بعد از 39 سال شدند.

تحقیقات از آنها نشان ‌داد که قربانیان 39 سال پیش برای عمل جراحی و ادامه درمان در بیمارستان سینای تهران بستری بودند که 4 مرداد سال 57 بخش جراحی داخلی بیمارستان فروریخت و منجر به مرگ تعدادی از بیماران شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، این حادثه به‌دلیل گودبرداری غیراصولی ساختمان در حال احداث کنار بیمارستان رخ داده است.

اولیای‌دم این دو بیمار به دلایل مختلف نتوانسته بودند پیگیر پرونده‌هایشان شوند و بعد از این مدت به دادسرا آمده و شکایت کرده بودند.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، تحقیقات در این‌باره آغاز شد تا این‌که با گذشت چهارماه از بازگشایی این پرونده، دیروز مردی میانسال با حضوردر شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به قاضی پرونده گفت؛ مادرم به نام طلعت نیز جزو جان باختگان ریزش بیمارستان بوده است. من فرزند سوم خانواده هستم و خواهرو برادرانی دارم. 39 سال پیش مادرم که 41 ساله بود به‌دلیل بیماری ریه و آسم، برای عمل جراحی و درمان از خانه‌مان در یکی از روستاهای شهر بیجار به تهران آمد و در بیمارستان سینا بستری شد. مادرم 10 روزی در این بیمارستان بستری و تحت درمان بود. روز حادثه قرار بود خاله‌ام که تهران زندگی می‌کرد به بیمارستان برود و مادرم را مرخص کنند تا به خانه مان بازگردد. اما زمانی که او به بیمارستان می‌رود، متوجه می‌شود بخشی از بیمارستان ریزش کرده و مادرم نیز جزو قربانیان این حادثه است.

مرد میانسال ادامه داد:چند روز پیش در حال خواندن ضمیمه تپش روزنامه جام‌جم بودم که متوجه شکایت بیماران از بیمارستان شدم. به همین خاطر تصمیم گرفتم من هم برای دریافت دیه شکایت کنم.

دیروز همزمان با شکایت چهارمین خانواده در پرونده ریزش مرگبار بیمارستان سینای تهران، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله‌ای جدید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها