دونالد ترامپ به تازگی یک نقاشی از آسمان خراش‌های منهتن را، که خودش کشیده است، در نمایشگاهی در نیویورک به فروش گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۶۰
مزایده نقاشی بچگانه دونالد ترامپ+ عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، یک امپراطوری چند میلیارد دلاری از آسمان‌خراش‌ها، هتل ها و زمین‌های گلف در سراسر جهان دارد. وی در یک دهه گذشته یکی از چهره‌های تلویزیونی معروف بوده است؛ اما تاکنون جایزه‌ای برای نقاشی کشیدن دریافت نکرده است.

با این حال، او به تازگی اقدام به کشیدن یک نقاشی کرده است و هرکس که به آن علاقه‌مند باشد می تواند با پرداخت 9000 دلار این نقاشی را که با دستان رئیس جمهور آمریکا کشیده شده است و امضای وی زیر آن قرار دارد، خریداری کند.

این نقاشی که روی یک برگه 9 در 11.5 اینچی و با خودکار کشیده شده است، آسمان خرا‌ش‌های شهر نیویورک را در کنار یک رودخانه-که به نظر می رسد رودخانه ایست یا رود هادسون باشد- را نشان می‌دهد. اما در میان این آسمان‌خراش‌ها، برج ترامپ با آن سقف خاص و دندانه‌دار و ورودی منحصر به فردش که شبیه به یک سبیل است به راحتی قابل تشخیص است.

این نقاشی در نمایشگاه «نیت دی ساندرز» در نیویورک به نمایش گذاشته شده است و قیمت پیشنهادی برای خرید آن از 9000 دلار آغاز می شود. این بدان معناست که هر کس رقم بالاتری پیشنهاد دهد، نقاشی از آن او خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها