طرفداران بارسا به هیچ وجه دوست ندارند یکی از اضلاع مثلث MSN تیم محبوب‌شان، نیوکمپ را ترک کرده و به باشگاه دیگری برود؛ آن هم پس از دو گل فوق‌العاده‌ای که نیمار در بازی دوستانه شنبه شب وارد دروازه یوونتوس و بوفون کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۵۶

با این حال اخبار و شایعات مطرح شده طی چند روز اخیر حکایت از این دارد که ضلع N این مثلث بیش از هر زمان دیگری به درب خروج نزدیک شده و شاید بخواهد رویاهای فوتبالی‌اش را در باشگاه و شهری دیگری دنبال کند. نیمار و هر طرفدار فوتبالی به خوبی می‌داند که مسی ستاره و اسطوره بی‌چون و چرای شهر بارسلون است و بعید به نظر می‌رسد بازیکنی در آینده نزدیک بتواند به این سلطنت پایان دهد. شاید وجود همین مسائل باعث شده تا برخی بگویند که نیمار حالا می‌خواهد خودش به دنبال اسطوره شدن در شهری همچون پاریس باشد.

البته شواهد و قرائن نشان می‌دهد که اوضاع به همین راحتی‌ها هم نیست و باشگاه و بازیکنان مهم بارسا تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا مانع از انتقال 222 میلیون یورویی نیمار برزیلی به پاری‌سن‌ژرمن شوند. در همین زمینه روزنامه موندو دپورتیوو گزارش داد بعد از آن‌که بارتومئو، رئیس باشگاه بارسا نتوانست نیمار را متقاعد به ماندن در تیم بکند، دست به دامن ستاره‌های تیمش شده است.

بنا به گفته این روزنامه اسپانیایی، مسی و سوارز در جریان تمرینات پیش فصل بارسا در نیوجرسی به‌طور اختصاصی با نیمار وارد صحبت و گفت‌وگو شده‌اند.

همچنین روزنامه اسپورت گزارشی جالب از گفت‌وگوی محرمانه مسی و سوارز با نیمار منتشر کرد؛ گفت‌وگویی که نقش بسیار مهمی در تغییر عقیده نیمار داشته است. نشستی که شبانگاه جمعه در هتل شرایتون نیوجرسی صورت گرفت و بیش از یک ساعت نیز به طول انجامید. مکالمه‌ای که فعلا همه چیز را به سود بارسلونا تغییر داده است. مسی در این گفت‌وگو به نیمار گفته است که الان زمان درستی برای جدا شدن از بارسا نیست چون هنوز می‌توانیم در کنار هم به جام‌های بیشتری دست پیدا کنیم. حتی گفته می‌شود جرارد پیکه نیز چند ساعت به‌طور اختصاصی با ستاره برزیلی بارسا حرف زده است. در این میان سران بارسا تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا با آوردن کوتینیوی برزیلی از لیورپول که دوست صمیمی نیمار است، بازیکن شماره 11 خود را متقاعد به ماندن کنند.

با این حال، برخی از منابع از نهایی شدن این انتقال سخن می‌گویند. به عنوان مثال، شبکه رادیویی RAC1 کاتالونیا اعلام کرد که 95 درصد این انتقال انجام شده است. این شرایط و اوضاع موجب شده تا طرفداران بارسا نسبت به آینده نیمار در تیم‌شان مردد باشند. موید این موضوع، نظرسنجی که سایت آس اخیرا انجام داده است.

براساس نتایج این نظرسنجی، 51/7 درصد کاربران (26 هزار و 438 نفر) معتقدند نیمار کاتالونیا را ترک خواهد کرد و 24 هزار و 699 نفر (48/3 درصد) بر این باورند مهاجم برزیلی در بارسا خواهد ماند. البته 48 درصد هوادارانی که معتقدند نیمار در بارسا خواهد ماند این قضیه را به نحو دیگری می‌بینند. آنها بر این باورند نیمار از این روش استفاده کرده است تا باشگاه را برای تمدید قرارداد تحت‌فشار قرار دهد. مهاجم برزیلی می‌خواهد قراردادش همچون لیونل مسی دوباره تمدید شود.

حسین خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها