روزپایانی چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با درخشش ملی پوشان ایران و کسب10 مدال همراه بود.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۰۷

رقابت‌های رده بزرگسالان در حالی دیروز در آستانه قزاقستان پیگیری شد که پیشتر تیم ایران در رده سنی امید دختران و پسران با 6 طلا، 4 نقره و 2 برنز و در رده سنی نوجوانان و جوانان با 10 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز قهرمان شده بود و در مجموع همه رده‌های سنی با 16 طلا، 8 نقره و 8 برنز پیشتاز این رقابت‌ها بود.در ادامه این درخشش بود که دیروز بزرگسالان نیز خوش درخشیدند و در مجموع 10 مدال دیگر کسب کردند؛ به‌طوری که در پیکارهای کومیته (مبارزه)، امیر مهدی‌زاده در وزن 60 ـ کیلوگرم و بهمن عسگری در وزن 75ـ کیلوگرم طلا گرفتند ضمن این که سجاد گنج‌زاده در وزن 84+کیلوگرم و مجید حسن‌نیا در وزن 55 ـ کیلوگرم نقره کسب کردند.

مهدی خدابخشی در وزن 84 ـ کیلوگرم و مبینا کاویانی در وزن 68 ـ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین تیم کاتای مردان با قبول شکست برابر ژاپن نقره‌ای شد و تیم کاتای تیمی دختران نیز با قبول شکست برابر ژاپن به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین در بخش کومیته تیمی بانوان، ایران با شکست دادن تیم‌های ویتنام، مالزی و ژاپن به فینال راه یافت و تیم کومیته مردان نیز با گذشتن از سد هند، تاجیکستان و قزاقستان میزبان بازی‌ها به دیدار نهایی رسید تا تیم ایران روز خوبی را در این رقابت‌ها پشت سر بگذارد.

البته دیروز تیم ایران چند شکست خورده هم داشت. نگین باقری و امیربهادر تدین در کاتای انفرادی، نسرین دوستی در وزن 50 ـ کیلوگرم، فاطمه چالاکی در وزن 55 ـ کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن 61 ـ کیلوگرم، محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم و حسین سمندر در وزن 67 ـ کیلوگرم با شکست برابر حریفان از رسیدن به مدال بازماندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها