مدیرعامل بانک ملی با بیان این‌که قرار است نرخ سود بانکی بتدریج کاهش یابد، گفت: پیشنهاد این است که نرخ سود سپرده به کمتر از 15 درصد کاهش یابد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۷۲

به گزارش فارس،‌ محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی درخصوص کاهش نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی برای کمک به تولید اظهار کرد: بانک‌های دولتی تصمیم گرفتند که همسو با سیاست‌های دولت نرخ‌ها را پایین بیاورند.

وی با بیان این‌که هدف ما همراهی با دولت در کاهش نرخ سود است، افزود: قرار است نرخ سود بانکی بتدریج کاهش یابد. مدیرعامل بانک ملی در پاسخ به این نکته که گفته می‌شود برنامه شورای پول و اعتبار برای تثبیت نرخ فعلی سود و کاهش آن در آینده است، گفت: نظر شورای پول و اعتبار تثبیت نیست بلکه نرخ‌ها باید کاهش یابد. وی تصریح کرد: بانک‌ها منتظر تصمیم بانک مرکزی هستند تا نرخ را اعلام کند و ممکن است نرخ پایین‌تر از نرخ کنونی بیاید.

حسین‌زاده در واکنش به این جمله که برخی گمانه‌زنی‌ها از نرخ سود 12 درصدی برای سپرده‌های یکساله خبر می‌د‌هد، اظهار کرد: پیشنهاد این است که نرخ سود به کمتر از 15 درصد کاهش یابد. رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی بدون اعلام نرخ مدنظر بانک‌ها، تاکید کرد: شورای پول و اعتبار هرچه سریع‌تر در این زمینه تعیین تکلیف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها