فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان +عکس

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14.5 و 9 قبضه راکت انداز اس پی جی از گروهک تروریستی جیش و ظلم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۳۹
کشف مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم در سراوان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14.5 و 9 راکت انداز اس پی جی، از گروهک تروریستی جیش الظلم خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه اشرار و گروه‌های معاند سیستان و بلوچستان را محل خوبی برای انجام اقدامات خرابکارانه می دادند، با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفود در این گروهک، عملیات ویژه اطلاعاتی بر علیه این گروهک شکل گرفت و محموله قابل قبولی از آنها در ارتفاعات سراوان شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط حاشیه نشین راه‌اندازی شده است.

رحیمی امنیت سیستان و بلوچستان را در ایده‌ال و مطلوب عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده و هم اکنون امنیت استان بسیار مطلوب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها