مرد جوان که با معرفی خود به عنوان مامور دختری را فریب داده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۰۷
شکایت از مامور قلابی به اتهام آزار و اذیت

به گزارش جام‌جم، اوایل تیر امسال دختری جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به قاضی مرشدلو گفت: من آرایشگر هستم. یک روز در حال رفتن به محل کارم بودم که افرادی در خیابان برایم ایجاد مزاحمت کردند. همان موقع جوانی که خودش را مامور معرفی می‌کرد به سمتمان آمد و با آنها برخورد کرد و افراد مزاحم را فراری داد. بعد از آن با من در تلگرام دوستی برقرار کرد. او به بهانه ازدواج فریبم داد و حتی یک روز مرا به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. فیلم و عکس از من گرفت و تهدید کرد در صورت شکایت، فیلم و عکس‌ها را منتشر می‌کند. او از من پول و طلا اخاذی کرد. بعد پول بیشتری خواست. زمانی که پول دیگری نپرداختم، او عکس‌ها را درتلگرام برای اقوام و اعضای خانواده‌ام ارسال کرد و مرا به دردسر انداخت.

همزمان با این شکایت، با دستور قضایی، تحقیقات برای یافتن متهم فراری آغاز شد. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که مرد جوان بازداشت شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی اظهاراتی ضدونقیض مطرح کرد و مدعی شد هیچ‌وقت خودش را پلیس جا نزده و شاکی را مورد آزار و اذیت قرار نداده است.

متهم جوان ادامه داد: من و شاکی در خیابان به‌طور اتفاقی با هم دوست شدیم، دوستی‌مان در تلگرام ادامه پیدا کرد و هرازگاهی تلفنی نیز با هم حرف می‌زدیم. من او را مورد آزار و اذیت قرار نداده‌ام و از او فیلم و عکس نگرفته‌ام. اخاذی در کار نبوده، و وی از من پول گرفته است.

با توجه به اظهارت ضدونقیض متهم، او در اختیار ماموران اداره آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات از وی ادامه دارد تا ابعاد مختلف این پرونده فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها