پیش از آغاز نشست گروه 20 در هامبورگ آلمان، درگیری‌هایی میان معترضان و نیروهای پلیس روی داد که دست‌کم 76 نفر در آن زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۴۸۹۱۱

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری رویترز، نیروهای پلیس در هامبورگ برای متفرق کردن معترضان از آب پرفشار استفاده کردند. پلیس آلمان اعلام کرد، انتظار می‌رود نزدیک به 100 هزار معترض از سراسر اروپا و کشورهای دیگر در آستانه برگزاری نشست گروه 20 به این شهر بروند و در حین برگزاری این نشست تظاهرات «به جهنم خوش آمدید» را برگزار کنند.

نشست گروه 20 روز گذشته و امروز (جمعه و شنبه) به مدت دو روز برگزار می‌شود.

در خبری دیگر در این رابطه، توماس اسپارو، خبرنگار شبکه تلویزیونی دویچه وله مستقر در محل برگزاری نشست گروه 20 در هامبورگ، از زخمی شدن 111 نیروی پلیس و دستگیر شدن 44 نفر از معترضان به این نشست خبر داد.

همچنین این شبکه خبری با اشاره به نشست گروه 20 در هامبورگ نوشت که حضور «دونالد ترامپ» و «ولادیمیر پوتین» روسای جمهور آمریکا و روسیه در کنار مجموعه‌ای از مشکلات جهانی باعث می‌شود برگزاری این نشست برای «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان آسان نباشد.

در این گزارش آمده است که ترامپ و پوتین در مرکز توجه نشست امسال قرار دارند. اختلاف عقیده درباره طیف گسترده‌ای از مسائل، سایه سنگینی بر نشست سران گروه 20 انداخته است.

این نشست شامل 19 کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها