مدیر شبکه دو سیما پیرامون سرنوشت مجموعه نمایشی کلاه‌ قرمزی گفت: مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی متعلق به سازمان صداوسیماست و اگر هم ظاهرا سخن از پاره‌ای امتیازات جزئی در مقطعی بیان می‌شود این قطعا به معنی نفی کلیت تعلق و مالکیت این اثر از رسانه ملی نیست.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۲۴

محمدرضا جعفری‌جلوه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طبیعی است که وقتی برای قیمت‌گذاری ساخت یک اثر چند برابر هزینه واقعی مطالبه می‌شود با مانعی جدی روبه‌رو می‌شویم.

مدیر شبکه دو سیما تصریح کرد: اگر به چارچوب‌های حرفه ای تمکین شود و مبنا هزینه های واقعی با سودی متناسب باشد و جایی برای فضاسازی‌های کاذب باقی نماند، بی‌تردید هیچ مانعی برای پخش مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی از تلویزیون وجود نخواهد داشت.

جعفری‌جلوه با اشاره به برنامه‌های گروه کودک و نوجوان درخصوص تولید سری جدید برنامه تلویزیونی محله گل و بلبل ابراز کرد: وقتی کار بزرگ و سنگینی مانند محله گل و بلبل ساخته می‌شود زمانی را هم به عنوان وقفه نیاز دارد، محله گل و بلبل دو سری در سال‌های 1394 و 1395 تولید شد و انشاءالله شاهد ساخت سری جدید آن در سال‌جاری (1396) هستیم.

وی افزود: ما در کنار برنامه تلویزیونی محله گل و بلبل در گروه کودک و نوجوان مجموعه‌های دیگری با رویکرد کودک و نوجوان را تولید کرده یا در تدارک تولید آن هستیم و بعضا یکسری از آنها نیز به تناسب در حال پخش هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها