مرد افغان برای تدارک مراسم عروسی‌اش به خانه نامزدش رفت، اما با پدرزنش درگیر شد و او را کشت.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۶۲

به گزارش جام‌جم، 22 آذر 95، وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در شریف‌آباد ورامین به پلیس اطلاع داده شد. مردی 55 ساله با چاقو کشته و قاتل متواری شده بود.

پسر مقتول به کارآگاهان گفت: «امروز نامزد خواهرم آمده بود با پدرم حرف بزند اما با هم بحثشان شد و به کوچه رفتند. صدای داد و فریادشان که بلند شد، خودم را رساندم اما پدرم را زخمی روی زمین دیدم. دامادمان هم در حالی که چاقویی در دست داشت فرار کرد.»

با کسب این سرنخ، داماد 25 ساله خانواده به نام رحیم در کمتر از چند ساعت دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

او گفت: «دو سال پیش با دختر مقتول نامزد کردم. پدرش از همان ابتدا مخالف ازدواج ما بود اما به مرور راضی شد. امروز برای تعیین تاریخ عروسی به خانه‌اش رفتم اما ناگهان گفت به هیچ وجه راضی به این وصلت نیست. مرا به کوچه برد. آنجا با هم بحثمان شد و چاقویی را از جیبش درآورد. یک ضربه به دستم زد. برای دفاع از خودم چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. وقتی روی زمین افتاد، از ترس فرار کردم.»

با ثبت اعترافات متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. صبح دیروز، پسر بزرگ مقتول از طرف خود و چهار خواهر و برادر خردسالش درخواست قصاص کرد.

همسر مقتول نیز گفت: «متهم آن روز برای دعوا به خانه ما آمده بود. شوهرم آزارش به کسی نمی‌رسید.»

سپس رحیم در جایگاه ایستاد و گفت: «من رفته بودم با همسرم حرف بزنم اما پدرش اجازه نداد. او دست مرا گرفت و به کوچه برد. نمی‌دانم چطور شد که در درگیری، چاقو خورد. وقتی زخمی شده بود با چاقو به من حمله کرد که برای دفاع از خودم، چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به شکمش زدم. بعد هم متواری شدم.»

متهم در آخرین دفاع خود نیز گفت: «من برای دعوا نرفته بودم. فقط می‌خواستم حرف بزنم. از اولیای دم می‌خواهم مرا ببخشند.»

در پایان دادگاه قضات برای صدور رای وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها