دومین قسمت اکشن ماجراجویانه و علمی ـ تخیلی «مستر ایندیا/ آقای هند»، بالاخره وارد مرحله تولید می‌شود. بانی کاپور، تهیه‌کننده این فیلم پرفروش دهه 80 میلادی، اعلام کرد همسر و برادرش سری دوی و آنیل کاپور در آن بازی دارند.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۱۱

این دو در قسمت تازه فیلم، نقش‌های موفق دهه هشتادی خود را تکرار می‌کنند. خبر تازه در ارتباط با این پروژه گران‌قیمت این است که دو بازیگر جوان و مطرح بالیوودی هم در کنار دو بازیگر قدیمی فیلم حضور پیدا خواهند کرد. به این ترتیب، مستر ایندیا 2 نه دو بازیگر اصلی که چهار بازیگر اصلی خواهد داشت. ظاهرا سازندگان فیلم نگران آن هستند که آنیل کاپور و سری دوی ـ که زمان ساخت نسخه اصلی جزو مطرح‌ترین بازیگران سینمای هند بودند ـ نتوانند به تنهایی بار موفقیت احتمالی قسمت دوم را به دوش بکشند. داستان قسمت دوم، دنباله‌ای بر داستان نسخه اصلی و حدود 20 سال پس از آن اتفاق می‌افتد. اطلاع بیشتری از داستان فیلم در دسترس نیست. بانی کاپور رسما گفته که شکار کاپور، کارگردان دومین قسمت نیست و فرد دیگری آن را کارگردانی می‌کند.

کلید فیلمبرداری مستر ایندیا 2 هفته آینده و بعد از اکران عمومی «مادر» زده می‌شود. در این محصول خانگی کاپور که حال و هوایی خانوادگی و دلهره‌آور دارد، سری دوی در نقش مادر تنهایی ظاهر شده که قصد حمایت از دختر نوجوان خود را در یک شرایط سخت اجتماعی دارد. سری دوی اواسط دهه 90 میلادی و بعد از فیلم بسیار موفق «جدایی» با سینما خداحافظی کرد. او همان زمان اعلام کرد قصد دارد خانه‌نشین شود و فرزندان خود را بزرگ کند. خبر بازنشستگی زودرس و خودخواسته بازیگر، جنجال زیادی به راه انداخت و طرفدارانش خواستند که او دوباره به سینما برگردد، اما سری دوی روی حرف خود ماند. با این حال، او سه سال قبل و با اعلام این‌که دو دخترش یزرگ شده‌اند، دوباره به عالم سینما برگشت. درام خانوادگی «انگلیسی مینگلیسی» او با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شد. برای مادر هم پیش‌بینی موفقیت بالایی مثل این فیلم می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها