دیروز تعدادی از سهامداران در شرکت بورس اوراق بهادار تهران تجمع کرده و با شعارهایی سازمان بورس را به فساد متهم کردند، تعدادی از تجمع‌کنندگان که جزو سهامداران شرکت کنتورسازی بودند نوشته‌هایی در دست داشتند که سازمان بورس را مسئول ضرر و زیان‌های خود می‌دانستند.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۸۵

به گزارش ایسنا، تعدادی از سهامداران شرکت‌ها در محل تالار بورس در خیابان حافظ جمع شدند و اعتراضاتی را سردادند به طوری که این اعتراض‌ها باعث شد تعدادی از شیشه‌های تالار شکسته و تعدادی از وسیله‌ها از جمله سطل‌های زباله به اطراف پرتاب شود.

معترضان بنرهایی علیه سازمان بورس نصب کرده بودند که روی آن شعارهایی علیه سازمان بورس نوشته شده بود و این سازمان را متهم به فساد می‌کردند. در عین حال سهامداران خسارت دیده شرکت کنتورسازی، شعارهایی را در مورد ضرر و زیان‌هایشان و فساد در این شرکت سر دادند. این سهامداران، سازمان بورس را متهم به عدم صیانت اطلاعات و سرمایه‌هایشان می‌کردند. اعتراضات سهامداران باعث شد که قبل از موعد در اصلی تالار حافظ، توسط نگهبانان تالار بسته شود و اجازه ورود به تالار داده نشود.

همچنین علی صحرایی، معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در گفت‌وگو با فارس درباره جزئیات اعتراض عده‌ای از معامله‌گران در تالار معاملات این بازار گفت: عده‌ای از معامله‌گران در تالار معاملات اوراق بهادار حافظ به‌طور خاص نسبت به وضعیت سهام شرکت کنتورسازی ایران خطاب به متولیان این بازار و سازمان بورس اعتراض کردند.

وی با بیان این‌که این اعتراض‌ها هیچ ارتباطی با کلیت معاملات بازار سهام نداشته، اظهار کرد: این اعتراض‌ها ناشی از عدم تحقق پیش‌بینی‌های ناشر کنتورسازی برای دستیابی به برخی دارایی‌هاست که متاسفانه در سال مالی جدید محقق نشده و به تبع آن با توقف نماد معاملاتی و حبس سرمایه سهامداران مواجه شده است.

این مقام مسئول درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از ناشر کنتورسازی به قوه قضاییه گفت: پرونده این ناشر به امور انتظامی و حقوقی سازمان بورس ارجاع و در نهایت به دادگاه ارسال شده و هم‌اکنون در حال رسیدگی است.

صحرایی تسریع در پیگیری پرونده کنتورسازی در قوه قضاییه را خواست متولیان بورس و عموم سهامداران این شرکت عنوان کرد و افزود: در صورت تسریع در صدور احکام قضایی سهامداران می‌توانند ادعای خسارت کرده و جبران آن را از محکومان طلب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها