معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز وحدت و همدلی و تشریک مساعی برای گره‌گشایی از مشکلات کشور امری ضروری است و البته همه می‌دانیم که وحدت و همدلی با توسل به حبل‌الله متین و اطاعت از ولی امر و عمل به قانون و آموزه‌های دینی تحقق پیدا می‌کند و نمی‌شود گفت همدل، همزبان و همکار هستیم، اما هرکسی راه خودش را بپیماید.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۸۳

به گزارش میزان، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به سه محور «قوه قضاییه و امنیت کشور»، «قوه قضاییه و دفاع از منافع مردم و مقابله با چپاولگران و غارتگران بیت‌المال» و «علت هجمه و تخریب نهادهای انقلابی در تمام طول این چهار دهه بعد از انقلاب»، گفت: باید به این موضوع پرداخت که سپاه پاسداران، بسیج مردمی، نهادهای دیگر انقلابی و دستگاه قضایی چرا مورد هجمه و تخریب دشمنان خارجی و داخلی قرار می‌گیرند؟

معاون اول قوه قضاییه عنوان کرد: قوه قضاییه از دهه اول انقلاب تا به امروز در مقابل هر جریان ناامن‌کننده کشور، با همکاری سایر دستگاه‌ها و با همه کاستی‌ها و کمبودهایی که وجود داشته است، از تروریست‌ها، جاسوس‌ها و نفوذی‌ها و فتنه‌گران قبل از سال 88 و فتنه‌گران سال 88 گرفته تا جریان‌های تکفیری و ... ایستادگی کرده و با کسانی که قابل هدایت نبودند، با قاطعیت برخورد و آنها را مجازات کرده است.

وی با طرح این سوال که چرا نهادهای انقلابی، افراد انقلابی، افراد متدین و افراد دلسوخته نظام از ابتدای انقلاب تا به امروز بیشتر مورد هجمه و تحقیر و توهین دشمنان و احیانا برخی افراد غافل در داخل کشور قرار می‌گیرند و چرا علیه قوه قضاییه بیشتر تخریب صورت می‌گیرد و در برخی مقاطع این هجمه‌ها بیشتر می‌شود، افزود: علت روشن است؛ دشمن، شیطان بزرگ آمریکا و شیاطین دیگر، افرادی که منافعشان را در خطر می‌بینند، متوجه‌اند که سد راه غارتگران، متجاوزان، جانیان و اشرار چه کسانی هستند.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و برخی از شخصیت‌های مؤثر، اینها سد راه متجاوزان و چپاولگران هستند. آنها می‌خواهند این سد را از سر راه بردارند و اگر بشود، او را حذف فیزیکی می‌کنند.

معاون اول دستگاه قضا اظهار کرد: امروز تخریب علیه سپاه، بسیج، افراد موثر و دستگاه قضایی شدت گرفته است؛ به تجربه گذشته که نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم یک فتنه و یک اقدام جدید در پیش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها