عباس کیارستمی فیلمساز تاثیرگذاری در سینمای جهان به شمار می‌آید که در آستانه سالگرد درگذشت او (14 تیر) قرار داریم.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۰۷
منتفی شدن برنامه سالگرد کیارستمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، پیش از این بهمن کیارستمی فرزند زنده‌یاد عباس کیارستمی از تدارک برنامه‌ای در سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی خبر داده بود و حالا دوباره خبر داده که حراست دانشگاه با برگزاری این مراسم مخالفت کرده است!

او در پاسخ به این‌که برنامه‌ دیگری برگزار خواهند کرد؛ توضیح داد: از سوی خانواده دیگر برنامه‌ای برگزار نخواهد شد، چون ما علاقه‌مند بودیم برنامه‌ای برگزار شود که در آن مسائل پزشکی پرونده پدرم بررسی و شفاف شود.

طی چند هفته گذشته، بهمن کیارستمی به وزیر بهداشت نامه‌ای را نوشت و درخواست کرد تا در مراسمی که قصد دارند در دانشگاه علوم پزشکی برگزار کنند، شرکت کند. مراسمی که ابتدا قصد داشتند در تالار امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود اما به دلیل تعمیرات، مکان آن تغییر کرد و طبق توافقات انجام شده قرار بود ساعت 18 روز 14 تیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود.

بهمن کیارستمی در همان مقطع در گفت‌وگویی گفته بود: این برنامه با اجرای امیر پوریا منتقد فیلم برگزار خواهد شد و در ابتدا و انتهای مراسم، بخش‌هایی از آخرین اثر عباس کیارستمی پخش خواهد شد. بر اساس دعوتی که از رئیس نظام‌پزشکی و پزشکی قانونی، وزیر محترم بهداشت و معاون وزیر کرده‌ایم این چهار مقام تنها سخنرانان خواهند بود و حتی اگر آنها در این مراسم شرکت نکنند، سخنران جایگزین نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها