وقتی از رامین ناصر نصیر، بازیگر شناخته شده آثار طنز در برنامه «ماه تمام» درباره اوضاع و احوالش سوال شد، بدحالی عمومی برخی را حاصل نوع برخوردشان با مشکلات عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۷۰

این بازیگر مسلط به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی و فعال در زمینه ترجمه درباره چندگانگی‌های کاری و اذیت شدن هم گفت که اتفاقا بازیگری بر خلاف تصور، بیشتر تکنیک است و شناسایی و بازنمایی شخصیت‌ها، نه خود نقش شدن.

بخش جالب برنامه یادآوری کودکی همراه با شیطنت این بازیگر بود که در تائیدش گفت یک بار وقتی در شش سالگی مهمان جایی بوده به محض ورود در یکی از اتاق‌ها را بلند کرده و از لولا درآورد. به حدی که نزدیک بود روی سرش بیفتد.

گلایه از فضای مجازی

سیدجواد هاشمی از بازیگرانی است که در آثار متنوعی ایفای نقش کرده است و البته باید ادغان کرد حضور پررنگی در برنامه‌های مختلف تلویزیونی دارد. او در برنامه «ساعت شنی» درباره آمادگی برای رفتن با کمی تامل پاسخ داد؛ خیلی وقت‌ها نه. وقتی از او پرسیده شد حقی بر گردن دارد، گفت جوان‌تر که بود اهل محاسبه اعمال روزانه‌اش بود. به نظر او هر آدمی که بگوید هیچ‌گاه حق دیگران را تضییع نکرده دروغ گفته است. صحبت از حق‌الناس که شد از پدربزرگش یاد کرد که به او گفته‌ بود حین بیرون رفتن از مسجد پا روی کفش دیگران نگذارد. ورود به موضوع حق الناس همچنین با گلایه‌های بسیار از فضای مجازی توسط این بازیگر همراه بود. هاشمی قضاوت‌های عادی شده در این فضا را از سوی آدم‌هایی دانست که خود به آنچه می‌گویند عمل نمی‌کنند.

یاد سریال سال‌های دور

حضور پویا امینی در «خندوانه» فرصت خوبی برای مرور و یادآوری اتفاقات سریال خط قرمز به عنوان یکی از آثار پربیننده تلویزیون شد.

امینی با تاکید بر این نکته که این سریال 97 درصد بیننده داشته، به تکرار نشدن رکورد این سریال اشاره کرد، تا جایی‌که پس از سال‌ها همچنان با این اثر او را می‌شناسند.

وقتی هم از چگونگی گذراندن روزهای بیکاری‌اش سوال شد، گفت خانه کودکی دایر کرده که به نوعی مکانی است که به آموزش و شناخت استعدادهای کودکان می‌پردازد. او در این برنامه آهنگ «ایران» به خوانندگی زنده‌یاد محمد نوری را زمزمه کرد و این قدر این کار را خوب انجام داد که به درخواست رامبد جوان آن را دوباره و با موسیقی اجرا کرد.

کار ما فقط عشق است

داریوش اسدزاده ازجمله هنرمندان پیشکسوت عرصه بازیگری است که معمولا مخاطب او را در نقش‌های دوست‌داشتنی دیده است. او این بار مهمان برنامه دورهمی بود. اسدزاده درباره چگونگی ورودش به عالم هنر گفت: خانواده‌ام مخالف حضورم در این حوزه بودند. البته پدرم من را به دیدن تئاتر می‌برد و من با دیدن این تئاترها، علاقه‌مند به این عرصه شدم.

این بازیگر قدیمی در ادامه گفت: سال 1327 وارد تئاتر شدم. من قبل از انقلاب برای تحصیل به خارج از کشور رفتم. اولین سریال من بعد از انقلاب «سمندون» است. وی درباره عاشق شدنش هم گفت: سال 1329 عاشق شدم. الان دو پسر دارم. به دلیل این‌که مخالف کار کردن در حوزه خودم بودم، آنها وارد این عرصه نشدند، چرا که کار ما فقط عشق است و آدم‌های عاشق در این عرصه باید حضور پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها