خواننده های تیتراژ پایانی ویژه برنامه ها و سریال های تلویزیون در ماه مبارک رمضان، مهمان ویژه برنامه شکرانه از رادیو تهران می شوند.
کد خبر: ۱۰۴۵۳۷۴
دعوت رادیو تهران از خواننده های تیتراژهای ماه مبارک رمضان

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، امیرحسین ثقفی که تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد با بیان این خبر، افزود: برنامه «شکرانه» ویژه عید فطر تدارک دیده شده است که ساعت 10 از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می شود. به همین مناسبت خواننده های تیتراژهای ماه مبارک رمضان سینا شعبانخانی، علی زندوکیلی، میثم ابراهیمی، محمد علیزاده و... مهمان ویژه برنامه شکرانه از رادیو تهران هستند.

وی وعده داد: از دیگر اتفاقات خوبی که در این برنامه رخ می دهد این که ما با افرادی که در ماه مبارک رمضان اتفاق بسیار خوشایند و مبارکی به واسطه این شب ها یا به واسطه برنامه هایی همچون ماه عسل و... برای آنها رخ داده است، گفت وگو خواهیم کرد؛ مثلا زندانیان آزاد شده از بند و...

ثقفی با اشاره به بخش مذهبی برنامه افزود: در بخش مذهبی مهدی رستمی کارشناس برنامه درباره عید فطر و فضیلت این روز با محوریت بندگی، اطلاعت و عبادت صحبت می کند. ارتباط مستقیم با مکان های مذهبی و اطلاع رسانی از ویژه برنامه های آستان قدس رضوی، قم و جمکران و آستان مقدس شاه چراغ از دیگر بخش هایی که در این برنامه پیش بینی شده است.

محمدرضا میرحسینی از مراسم عقد و عروسی در شهر گزارش های را تقدیم فرهیختگان می کند و محمدرضا علی اکبری و فاطمه نصرآبادی گویندگی این برنامه را بر عهده دارند.

«شاد باش» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری است که سه شنبه با این گروه برنامه ساز از ساعت 10 تا 11 و 30 تقدیم حضور مخاطبان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها