دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اظهارات ولیعهد جدید عربستان درباره کشاندن جنگ به ایران گفت: رژیم سعودی ترسوتر و ضعیف تر از آن است که بخواهد علیه ایران جنگ به راه بیندازد.
کد خبر: ۱۰۴۴۸۰۹

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در سی و هشتمین سالروز روز جهانی قدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز، روز جهانی قدس هر سال احیا می شود و این موضوع از قاره ای به قاره دیگر گسترش می یابد.

دبیرکل حزب الله افزود: یکی از اهداف اصلی حوادث بزرگ و جنگ‌های فعلی در سوریه تا عراق، یمن و لیبی این است که فضاهای سیاسی و مردمی را به نفع دشمن صهیونیستی و با شروط آن و به ضرر ملت فلسطین آماده کند. محور مقاومت برای شکست دادن این هدف در گذشته تلاش کرده و همچنان تلاش می‌کند.

نصرالله اعلام کرد که سوریه در محور مقاومت جایگاه مرکزی دارد و از حامیان اصلی جنبش‌های مقاومت است و در برابر هرگونه راهکاری که به دنبال از بین بردن آرمان فلسطین باشد، می‌ایستد. هدف از جنگ یمن سیطره و هیمنه بر این کشور است. دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد که ایران حامی اصلی فلسطین و جنبش های مقاومت در منطقه است و این حمایت‎ها با وجود تحریم های اقتصادی، فشارهای سیاسی، توطئه‎ها برای انزوای ایران و تبدیل آن به دشمن اصلی به جای اسرائیل و کشاندن جنگ به داخل ایران به وسیله گروه های تروریستی همچنان ادامه دارد.وی تاکید کرد که موضع رهبری ایران در رابطه با آرمان فلسطین اعتقادی است و ایران برای همیشه از جنبش‌های مقاومت در منطقه حمایت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها