مرکز تولید و فنی سیما که مجموعه‌ای متشکل از مهندسان فنی، گرافیست، تصویربردار، منشی صحنه، نورپرداز، صدابردار و کارگردان هستند، در طول ماه مبارک رمضان تلاش کرده‌اند تا بهترین تصاویر را مهمان خانه‌های ما کنند. تصاویری از سحرهای ماه مبارک رمضان، سفره‌های افطاری، جشن‌های شبانه شبکه‌ها، مراسم لیالی قدر و بالاخره پوشش گسترده حضور ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس از جمله تلاش‌های شبانه‌روزی این واحد برای ثبت لحظات است.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۸۲

به گزارش روابط عمومی سیما، هنوز چند روزی از پوشش تصویری مراسم لیالی قدر نگذشته که باردیگر شاهد حضور میلیون‌ها مرد و زن در راهپیمایی روز قدس بودیم و تمامی شبکه‌ها پر شده از تصاویر خیل عظیم مردمی که برای همدردی با ملت مظلوم فلسطین با زبان روزه به خیابان‌ها آمده‌اند. همه آنچه که این روزها و شب‌ها در قاب تلویزیون دیده‌ایم از پویایی مرکز «تولید و فنی سیما» نشات می‌گیرد.

مجید شعبان‌پور، رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به فعالیت‌های اخیر مرکز در زمینه تولید و پخش زنده برنامه‌های شبکه‌ها در شب‌ها و روزهای ماه رمضان گفت: این گروه بعد از پوشش مراسم شب‌های قدر و ویژه برنامه‌های افطار و سحر شبکه‌ها که بدون هیچ گونه وقفه‌ای در پخش برنامه‌های روتین بود، در روز قدس به لوکیشن‌های مشخص شده اعزام شدند.

شعبان‌پور خاطرنشان کرد: با همت همکاران گروه تولید و فنی، پوشش مراسم روز جهانی قدس با زبان روزه و گرمای تیرماه با بهره‌گیری از شش دستگاه واحد سیار تلویزیونی و هفت دستگاه دوربین و خط ارتباطی مستقل انجام شد. این امر با استمداد بیش از 200 نفر از همکاران تولید و فنی انجام شد و همچنین مسئولیت ارسال صدا و تصویر به تمام شبکه‌های سراسری، برون‌مرزی و خبر به بهترین شکل ممکن صورت گرفت. رئیس مرکز تولید و فنی سیما به ویژگی‌های پوشش مراسم امسال اشاره کرد و گفت: اختصاص یک دستگاه واحد سیار با مدیریت مستقیم مرکز تولید و فنی جهت ارائه خدمات به همه شبکه‌های سراسری، برون مرزی، خبر و همچنین یک دستگاه دوربین ثابت و مستقل برای نمایش جلوه‌های ویژه حضور مردم در میدان انقلاب جهت استفاده تمامی شبکه‌ها در نظر گرفته شد.

مهندس شعبان‌پور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بلافاصله بعد از پایان مراسم روز جهانی قدس جهت پوشش ویژه برنامه‌های عید سعید فطر و نماز عید؛ گروه تولید و فنی به مکان‌های در نظر گرفته شده اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها