انتظار می رود که آیفون 8 شامل حسگرهای سه بعدی و قابلیت های واقعیت افزوده باشد.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵۵
یک کمپانی گمنام وجود فناوری تشخیص چهره و واقعیت افزوده را در آیفون 8 تایید کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، کمپانی که احتمالا هرگز نام آن را هم نشنیده‌اید بصورت کاملا اتفاقی اطلاعاتی را افشا کرده که به آیفون دهمین سالگرد تولید آیفون مربوط می شود. انتظار می رود این محصول که با نام آیفون 8 شناخته می شود، شامل حسگرهای سه بعدی و قابلیت های واقعیت افزوده باشد. در ماه فوریه، تحلیلگر معروف محصولات اپل از KGI Securities، مینگ چی کو اظهار کرد که دوربین جلویی این اسمارت فون به دلیل وجود قابلیت تشخیص چهره و برخورداری از قابلیت های واقعیت افزوده محصولی متفاوت و منحصر بفرد خواهد بود.
از ماه فوریه تا کنون شایعات متعددی بارها به گوش خورده که به این موضوع اشاره دارند که آیا اپل توانسته به فناوری لازم برای این امکانات دست یابد و یا عرضه آیفون 8 با تاخیر مواجه خواهد شد. تعدادی از این پرسش ها اخیرا در مراسم گزارش درآمد کمپانی Finisar پاسخ داده شد. در این جلسه، این کمپانی اعلام کرد که در سه ماهه ای که با ماه اکتبر آغاز می شود، ده ها میلیون سنسور سه بعدی به فروش خواهد رساند. این سنسورها برای تشخیص چهره و واقعیت افزوده کاربرد دارند. یکی از تحلیلگران Piper Jaffray نیز پیش بینی کرده که این کمپانی در سه ماهه مذکور 60 میلیون سنسور به کمپانی اپل خواهد فروخت.

تصور می کنیم که اپل در سال 2017 تعداد 60 میلیون سنسور سه بعدی خریداری کند که میانگین قیمت فروش آنها بین 3.5 تا 4 دلار است و باور داریم که Finisar حدود 20 تا 25 درصد این سنسورها را تامین خواهد کرد.
کمپانی دیگری که در همین زمینه فعالیت دارد کمپانی Lumentum است. این کمپانی نیز احتمالا مقادیر زیادی دستگاه های لیزر را برای استفاده در آیفون 8 به اپل خواهد فروخت. این دو کمپانی نامبرده بطور معمول تجهیزات خود را به مراکز داده و شبکه های مخابراتی می فروشند. معامله با اپل می تواند شروع فصل کاملا جدیدی در کسب و کار این دو کمپانی باشد. Finisar در کنفرانس اخیر خود اعلام کرد که احتمالا فروش محصولات را به مشتریان جدید آغاز می کند و در عین حال حجم فروش محصولات خود به مشتری نخست که احتمالا اپل است را افزایش خواهد داد.
این اطلاعات به این موضوع اشاره دارد که احتمالا آیفون 8 اپل از ویژگی هایی نوآورانه و منحصر بفرد برخوردار خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها