پایان کابوس برای رئالی ها؟

رونالدو از ترک رئال مادرید منصرف شد

پس از چند روز کابوس وار برای باشگاه رئال و هوادارانش، به نظر می رسد که ابرهای تیره در حال ناپدید شدن هستند.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۰۱
رونالدو از ترک رئال مادرید منصرف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، چند روز پیش تیتر یک نشریه آبولا مبنی بر تمایل رونالدو به جدایی از رئال مادرید، به سرعت در میان سایر رسانه های دنیا بازتاب پیدا کرد.

هفته گذشته دادستانی مادرید از رونالدو به اتهام 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی شکایت کرد و او باید 9 مرداد در دادگاه پاسخگوی اتهامات خود باشد. باشگاه رئال در اولین حرکت خود برای دفاع از رونالدو بیانیه ای منتشر و ابراز امیدواری کرد که بی گناهی فوق ستاره پرتغالی هرچه زودتر اثبات شود ولی رونالدو توقعاتی بیش از این از مدیریت باشگاه داشت.

CR7 که سخت از اتهامات وارد شده و نیز واکنش برخی رسانه ها که او را کلاهبردار معرفی کرده بودند، دلخور بود و احساس می کرد باشگاه نیز در دفاع از او کوتاهی کرده، به هم تیمی هایش گفت که دیگر به رئال باز نمی گردد و این خبر برای اولین بار در نشریه رکورد بازتاب داشت.

تهدید رونالدو به جدایی، هواداران رئال را به شدت نگران کرد و طبیعی بود که گمانه زنی ها در مورد مقصد بعدی او آغاز شوند.

پی اس جی، منچستر یونایتد، بایرن و یکی دو تیم چینی به عنوان تیم هایی که توان جذب رونالدو را دارند مطرح شدند. مبلغ جدایی این فوق ستاره نیز 200 میلیون یورو برآورد شد ولی دو شب پیش فلورنتینو پرز، پس از قطعی شدن پنجمین دوره ریاستش بر باشگاه رئال مادرید، در مصاحبه با اوندا سرو به دفاع تمام قد از رونالدو و به انتقاد از رسانه هایی پرداخت که این بازیکن را به کلاهبرداری متهم کرده اند.

پرز گفت:« رفتار رسانه ها با رونالدو من را تحت تاثیر قرار داد. به اینکه او ممکن است بی گناه باشد احترامی گذاشته نشد. به نظرم همه باید مالیات خود را بپردازند و ایمان دارم که رونالدو هم همواره این کار را به درستی انجام داده است. کریستیانو همان روندی را در اسپانیا در پیش گرفت که در انگلیس داشت، جایی که سالها بازی کرد و مشکل مالیاتی نداشت. مطمئنم که کریستیانو مالیات هایش را پرداخت کرده است. حتما سوء تفاهمی پیش آمده که حل خواهد شد.

تمام آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که رونالدو با مادرید قرارداد دارد. هنوز با او صحبت نکردم، فقط در روزنامه ها مطالبی خوانده ام. آخرین باری که با او صحبت کردم، در کاردیف بود که راجع به فصل بعد حرف زدیم. او همیشه به من گفته که در رئال راحت است. رونالدو در یک رقابت بسیار مهم با تیم ملی کشورش حضور دارد و تا پایان آن صحبتی نخواهیم داشت.»

به ادعای آس، پس از این مصاحبه و حمایت همه جانبه پرز، فوق ستاره پرتغالی که این روزها همراه تیم ملی کشورش در روسیه حضور دارد، آرام تر شده و از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده است.

هرچند رونالدو انتظار داشت پرز چنین صحبت هایی را بلافاصله پس از انتشار بیانیه دادستانی مطرح می کرد؛ با این حال او فعلا از تصمیم خود مبنی بر جدایی منصرف شده و البته منتظر پایان کار پرتغال در جام کنفدراسیون هاست تا ملاقاتی حضوری با پرز داشته باشد. در شرایط فعلی می توان انتظار داشت که خروجی این ملاقات به نفع رئال و هوادارانش باشد و اینکه کابوس جدایی فوق ستاره پرتغالی را باید تا حد زیادی تمام شده دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها