کشته شدن یک دختر نوجوان مسلمان و محجبه در ویرجینیای آمریکا سر و صدای زیادی به پا کرده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۳۴
جنجال قتل یک دختر نوجوان مسلمان در آمریکا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، جسد این دختر نوجوان روز یکشنبه در ویرجینیا یافت شد و اما اداره پلیس شهر فیرفکس اعلام کرد این دختر نوجوان به دلیل یک حادثه جاده ای جان خود را از دست داده نه یک اقدام نژادپرستانه و یا خشونت علیه یک مسلمان.

این دختر 17 ساله که نبرا حسنن نام داشت روز یکشنبه به همراه گروهی از از دوستانش به صرف شام بیرون رفته بودند. در واقع این گروه ، مسلمانان منطقه «آل دالس» در ویرجینیا بودند که به صرف شام دسته جمعی به رستورانی رفتند و زمانی که پس از صرف شام قصد عزیمت به مسجدی را داشتند با حادثه ای رانندگی روبرو شدند. این گروه 15 نفر حرکات غیر عادی یک راننده را در مقابل خود دیدند. این راننده 22 ساله داروین مارتینز تورس نام دارد که که حالت عادی نداشت به سمت این دوچرخه سواران رفت که بی احتیاطی وی باعث شد تا دوچرخه سواران به شدت به وی اعتراض کنند. در این هنگام درگیری شدید لفظی بین راننده و یکی از پسران دوچرخه سوار پیش می آید که این باعث می شود تا راننده با حالتی غیر عادی تر به قصد زیر گرفتن این گروه از دوچرخه سواران دیوانه وار به سمت آنها حرکت کند.

بر اساس گزارش پلیس ، این نوجوانان همگی پا به فرار می گذارند اما تورس 22 ساله آنها را تعقیب می کند و در نهایت موفق می شود یکی از همین نوجوانان که همان نبرا حسنن نام داشت را به دام بیندازد. تورس این دختر نوجوان را به زور به داخل ماشین خود می کشاند. 11 ساعت بعد جنازه نبرا در حالی نزدیکی یک جوی آب پیدا می شود که زخم های متعددی روی بدن او وجود داشت. البته هنوز دقیقا اعلام نشده که ضربه مغزی عامل مرگ این دختر بوده یا جراحت متعدد.

تورس همان روز یکشنبه دستگیر می شود و اعتراف می کند درگیری لفظی با یکی از دوچرخه سواران او را به شدت خشمگین کرده بود.

در حالی که پلیس سعی دارد این اتفاق تلخ را فقط به یک حادثه جاده ای و خشم یک راننده مست نسبت بدهند جامعه مسلمانان منطقه آل دالس اعتقاد دارند این دختر نوجوان به دلیل دینش به قتل رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها