نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی، رسانه‌های مجازی و موسسه‌های تولیدی اسلامی، تیرماه امسال در پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۹۱

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تاکنون 483 اثر تلویزیونی و 93 اثر رادیویی در قالب‌های فیلم، مستند، گزارش‌های خبری و برنامه‌های ترکیبی با موضوعاتی همچون جهان اسلام، وحدت اسلامی، استکبار جهانی و صهیونیست، دفاع از ملت‌های مظلوم و جبهه مقاومت به دبیرخانه اجلاس رسیده است و علاقه‌مندان همچنان فرصت دارند آثارشان را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

از جمله بخش‌های جنبی این اجلاس برپایی هفتمین بازار فیلم اسلامی با حضور مؤسسات رسانه‌ای و شبکه‌های تلویزیونی اسلامی است که در حاشیه نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی برگزار خواهد شد.

این بازار به معرفی تولیدات سینمایی و تلویزیونی در منطقه و جهان می‌پردازد و درصدد معرفی و گسترش این تولیدات در سطح بین‌المللی است و با دعوت از کشورهای مختلف سعی بر این دارد تا اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را به بهترین و مهم‌ترین نام در زمینه تبادلات فیلم و فروش آثار اسلامی تبدیل کند.

ایران، عراق، افغانستان، لبنان، ترکیه، کویت، سوریه، یمن، فلسطین، پاکستان، آذربایجان، انگلستان و هند از جمله کشور‌هایی هستند که در این بازار شرکت می‌کنند.

سازمان صداوسیما، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مرکز تولیدات هنری بیروت و شبکه‌های الاتجاه، الغدیر، بلادی، الصراط، طه، ثامن، تمدن، فلسطین‌الیوم و... آثار تلویزیونی و سینمایی خود را در این بازار برای عرضه ارائه خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها