مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوی کوتاهی با جام ورزشی، درباره هدف کی‌روش برای صعود به دور دوم جام جهانی توضیحاتی دا‌د و گفت سرمربی تیم ملی واقعا چنین هدفی دارد و می‌خواهد هر کاری کند تا این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ دهد.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۴۱

***

آقای تاج، ظاهرا کی‌روش می‌خواهد هر طور شده تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

بله، این هدفی است که ایشان دارد. ما قبل از بازی ازبکستان جلسه‌ای برگزار کردیم و هر دو می‌دانستیم در این بازی تیم ملی برنده می‌شود و به جام جهانی می‌رود. در واقع ما برنامه‌ریزی خود را برای جام جهانی قبل از بازی ازبکستان شروع کردیم.

فکر می‌کنید این اتفاق واقعا رخ دهد؟

هدف کی‌روش رسیدن به مرحله حذفی و صعود از مرحله گروهی است. این مستلزم آن است بتوانیم یک طراحی و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. کی‌روش واقعا مربی پرتلاشی است. او برنامه‌ریزی خود را تا حدودی صورت داده است، منتهی چیزی که کی‌روش می‌خواهد و هدفی که داریم، خیلی هزینه بر است.

این 20 میلیاردی که گفته شده، صحت دارد؟

بله، ما 20 میلیارد تومان نیاز داریم تا به هدف خود برسیم.

چه تضمینی وجود دارد که این پول برسد و ایران بتواند از گروهش بالا برود؟

تضمینی نمی‌توان داد. در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد ولی اگر ما می‌خواهیم جزو شانس‌های صعود از گروهمان باشیم، باید بهترین بازی‌ها و اردوها را برگزار کنیم. در غیر این‌صورت شانس‌مان برای موفقیت زیاد نخواهد بود. دوست دارم واقعا این پول جور شود و بتوانیم تیم ملی را به بهترین شکل آماده کنیم.

در جلسه با آقای روحانی این مساله را مطرح کردید؟

اصلا چنین جلساتی برای این است که بتوانیم خواسته‌های خود را مطرح کنیم که آقای روحانی هم قول دادند ان‌شاءلله حمایت لازم را خواهند داشتند. ما می‌خواهیم کاری کنیم که به نفع فوتبال کشورمان شود. هدف کی‌روش هم همین است. از حالا ماموریت ما بسیار سخت‌تر خواهد شد. باید یک سیستم درست برای موفقیت طراحی کنیم.

آقای کی‌روش در واقع دوست ندارند ما توریست باشیم.

این حرفی است که او زده. کی‌روش می‌گوید نباید مثل توریست‌ها به روسیه برویم و برگردیم. از روز بعد از بازی ازبکستان ماموریت ما خیلی سخت‌تر شد. کی‌روش تاکید دارد که نباید مثل جام جهانی برزیل برویم سه بازی برگزار کنیم و برگردیم. او می‌خواهد ما بیش از سه بازی انجام دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها