معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: طرح ادعاهایی نظیر این‌که 88 نماینده مجلس سؤال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند، خلاف واقع است و هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۵۷

به گزارش فارس، حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات در مورد اصل موضوع ارسال نامه به رئیس جمهور یا طرح سؤال از رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، چنین توضیح داد: روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی حدود 70 نفر از نمایندگان محترم از فراکسیون‌های مختلف نامه‌ای را خطاب به رئیس جمهور محترم امضا کردند و در آن نامه از آقای دکتر روحانی درخواست و تقاضا کردند که مسائل و مشکلات مربوط به مؤسسات مالی و اعتباری را به جهت ارتباط آن به سه قوه، در جلسه سران قوا یا شورای عالی امنیت ملی مطرح کند.

امیری افزود: نمایندگان محترم مردم در مقاطع مختلف چنین نامه‌هایی را برای آقای رئیس جمهور ارسال و در آن درخواست‌ها و تقاضاهای خود را مطرح می‌کنند و این موضوع امری عادی است.

وی اظهار کرد: در روز چهارشنبه این هفته ظاهرا یکی از نمایندگان مخالف دولت مطلبی را تحت عنوان سؤال از رئیس‌جمهور تهیه و به امضای پنج نفر دیگر می‌رساند که متاسفانه مشارالیه درخواست نمایندگان از رئیس‌جمهور را به عنوان امضاهای طرح سؤال از رئیس‌جمهور مطرح می‌کند و مدعی می‌شود که بیش از 60 یا بیش از 80نفر از نمایندگان طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها