جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسایی و دستگیری عامل هک تلگرام و انتشار مطالب خصوصی یک شهروند به انگیزه انتقام از همسرش خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۸۷
انتقام تلگرامی شوهر از همسرش در بم

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا بهروزه افزود: چندی قبل زنی به پلیس فتا مراجعه و در رابطه با دسترسی فردی ناشناس به حساب کاربری وی در نرم افزار پیام رسان تلگرام شکایتی طرح کرد.

وی تصریح کرد: این شهروند مدعی شد فردی ناشناس با تهیه اسکرین شات از چت های خصوصی وی و انتشار آن ها در فضای مجازی، موجب هتک حیثیت و از بین رفتن آبروی وی و خانواده اش شده و مشکلاتی را برایش ایجاد کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بم ادامه داد: در همین راستا کارشناسان پلیس فتا با انجام یکسری تحقیقات تخصصی موفق شدند، عامل هک تلگرام شاکی و انتشار پیام های خصوصی وی را شناسایی کنند.

سرهنگ بهروزه بیان کرد: این متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خود را همسر شاکی معرفی کرد و به انتشار مطالب خصوصی همسرش در فضای مجازی به انگیزه انتقام گیری و تحت فشار قرار دادن وی جهت طلاق اقرار کرد.

وی تاکید کرد: در قوانین جرایم رایانه ای افشای اسرار خصوصی دیگران اعم از نامه ها، عکس، فیلم، نسخه های پزشکی و احکام دادگاه ها، اسناد مالی و مواردی از این دست جرم بوده و برای آن ها مجازات جزای نقدی و تا 2 سال حبس در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها