رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور همه مسئولان نظام در تشییع پیکر پاک شهدا در روز جمعه هم صدایی و اراده مشترک همه بخش‌های نظام را در راه مبارزه با جلادان تروریست نشان داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۵۶
نمایندگان قصد داشتند برای مقابله با تروریست ها سلاح در دست بگیرند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس (21 خرداد 96) با اشاره به حادثه تروریستی هفته گذشته در مجلس و مرقد امام (ره) گفت: نمایندگان در حادثه تروریستی چهارشنبه هفته قبل شاهد دو صحنه متفاوت بودند از یکسو تروریست‌ها وارد ساختمان ارتباط مردمی نمایندگان شدند و مراجعین و کارکنان مجلس را مورد هدف قرار دادند و ناجوانمردانه 18 نفر از آنان را به شهادت رساندند و 30 و اندی از آنان را مجروح کردند.

وی افزود: در بین این افراد کسانی بودند که فقط برای رفع نیازهای اولیه خودشان آمده بودند و به عنوان نمونه یکی از خانم‌هایی که در نهضت‌ سوادآموزی مشغول به کار است در جریان این حادثه تروریستی به شهادت رسیده است یا یک کارگر فضای سبز و تروریست‌ها به اینگونه افراد حمله کرده‌اند و این صحنه بسیار غم‌انگیز و دردآور بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرچه تروریست‌ها نتوانستند به هدف خود که دسترسی به پارلمان بود برسند اما شهادت عزیزان همه ما را داغدار کرد. به ارواح مطهر شهدای گرانقدر حادثه تروریستی چهارشنبه هفته قبل درود می‌فرستیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: روی دیگر این حادثه روحیه بالای نمایندگان و آمادگی آنان برای مجاهدت در مبارزه با تروریست‌ها بود که صحنه‌ای بسیار غرورآفرین را در تاریخ پارلمان ایران به نمایش گذاشت. مراجعات مکرر نمایندگان به اینجانب جهت برداشتن سلاح و مبارزه با تروریست‌های جانی و اصرار بر اینکه پارلمان‌ حتی یک لحظه تعطیل نشود واقعا صحنه شورانگیزی از مجاهدت ملت را ترسیم می‌کرد و من از صمیم قلب از همه همکاران تشکر می‌کنم.

وی افزود: تروریست‌های بد صفت باید می‌فهمیدند که با ملتی مقاوم و مجاهد طرف هستند و نمایندگان ملت که عصاره فضائل همین ملت سلحشور هستند غیرت انقلابی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور همه مسئولان نظام در تشییع پیکر پاک شهدا در روز جمعه هم صدایی و اراده مشترک همه بخش‌های نظام را در راه مبارزه با جلادان تروریست نشان داد و از طرفی تشییع باشکوه شهدا توسط ملت در تهران و شهرستان‌ها وجه دیگر اراده ملی را به ظهور رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها