دادستان کل کشور اعلام کرد؛

فیلتر ۱۶ هزار کانال مستهجن هر هفته

فرمانده نیروی انتظامی کشورمان از دستگیری تعدادی تروریست در اطراف تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۷۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار حسین اشتری در حاشیه نشست تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران، زمان این دستگیری را صبح دیروز عنوان کرد و افزود: بعد از حادثه تروریستی روز چهارشنبه، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه امنیتی با همکاری دستگاه قضایی، تعدادی از افرادی را که مرتبط با گروه‌های تروریستی بودند، شناسایی و دستگیر کردند .

اشتری اضافه کرد: در استان‌های مختلف پلیس اطلاعات و امنیت ما با اشراف اطلاعاتی که داشتند و هماهنگی خوبی که صورت گرفته بود، افرادی را شناسایی و دستگیر کردند که تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی در حادثه تروریستی روز چهارشنبه، ایثارگرانه ورود کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت، گفت: حادثه روز چهارشنبه که یک حادثه تروریستی و مذبوحانه بود و توسط عوامل تکفیری، سلفی و گروه‌های معاند نظام انجام شد نتایج مختلفی در پی داشت؛ نخست این‌که با این حادثه تروریستی هرچند 17 نفر از مردم عزیز روزه‌دار به شهادت رسیدند که باعث تأسف و تألم همه شد، اما قدرت نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی در مقابله با گروه تروریستی و دو تیمی که عملیات مختلف داشتند، مشخص شد.

وی گفت: این موضوع نشان می‌دهد دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ما آمادگی مقابله دارند .

اشتری افزود: طی دو سه سال گذشته تیم‌های تروریستی مختلف و متعددی قصد ورود به کشور را داشتند که یا در مرزها یا در داخل شهرها با اشراف اطلاعاتی دستگیر شدند که با آنها برخورد شد، اما متأسفانه تیم آخری تا حرم و مجلس نیز نفوذ کردند .

وی گفت: ده‌ها برابر این دو تیم تاکنون شناسایی و دستگیر شدند و این تیم‌های آخری نیز بموقع به هلاکت رسیدند و این موضوع نشان‌دهنده این است که اشراف اطلاعاتی دستگاه‌ها و عکس‌العملشان در مقابل آنها خوب بوده است.

فرمانده ناجا افزود: همچنین این حادثه باعث شد انسجام ملی در بین مردم و مسئولان بیشتر شود و ما به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه بیشتری داشته باشیم.

دستگیری 8 تروریست در البرز

رئیس‌کل دادگستری البرز هم گفت: هشت نفر از عوامل پشتیبانی حمله تروریستی روز چهارشنبه گذشته در تهران در استان البرز دستگیر شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دادگستری البرز، احمد فاضلیان از دستگیری هفت نفر که با حادثه تروریستی مجلس و حرم امام خمینی(ره) در ارتباط بودند در فردیس خبر داد و افزود: این افراد با نیابت قضایی از استان تهران در شهرستان فردیس دستگیر شدند.

فاضلیان گفت: طبق اسناد و مدارک موجود، این افراد به پشتیبانی از تروریست‌ها در تهران متهم هستند.

وی ادامه داد: همچنین با دستور قضایی و بنابر اطلاعات جمع‌آوری شده، فرد دیگری در کیانمهر کرج توسط پلیس امنیت استان دستگیر شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

کشف خودروی تروریست ها در تهران

نیروی انتظامی از کشف خودروی تروریست‌های حادثه مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: ظهر دیروز ماموران پلیس امنیت تهران بزرگ موفق به کشف خودرویی شدند که تروریست‌های تکفیری را به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی رسانده بود.

تحقیقات ماموران نشان می‌دهد که تروریست‌ها ابتدا با استفاده از این خودرو به حرم امام خمینی (ره) رفته و پس از پیاده کردن دو تروریست در محل ، به مرکز شهر و محدوده مجلس شورای اسلامی رفته و پس از پارک خودرو برای انجام عملیات تروریستی راهی مجلس شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها