جام جم انلاین: در پی شدت گرفتن اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف گرفتن عمدی روزنامه نگاران حاضر در صحنه جنگ ، یک فیلمبردار فلسطینی امروز در خلال حملات این رژیم به شدت زخمی شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۱

به گزارش سایت اینترنتی سازمان گزارشگران بدون مرز ابراهیم آتلا فیلمبردار و خبرنگار شبکه تلویزیونی فلسطین در حین پوشش خبری از حملات رژیم صهیونیستی در غزه به شدت مجروح شد.
سازمان گزارشگران بدون مرز ضمن محکوم کردن اقدام نظامیان صهیونیست در هدف گرفتن روزنامه نگاران این رژیم را به رعایت اصول بین المللی و احترام به حقوق خبرنگاران توصیه کرد.
این سازمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: "اسرائیل باید هرچه سریعتر از حمله به شهروندان بی دفاع و غیر نظامی و نیز روزنامه نگاران دست بر دارد".
یک روزنامه نگار که امروز شاهد هدف قرار گرفته شدن همکار خود در غزه بود به گزارشگران بدون مر گفت ما لباس مخصوص روزنامه نگاران و اصحاب رسانه را پوشیده بودیم و بسیار مشخص و معلوم بود که اسرائیلی ها قادر به شناخت ما هستند اما ناگهان تانکی که در 150 متری ما قرار داشت به سمت ما شروع به شلیک کرد.
این روزنامه نگار ادامه داد:ما شروع به دویدن کردیم اما تانک همچنان به سمت ما شلیک می کرد تا اینکه آلتا در اثر انفجار یکی از گلوله های تانک زخمی شد.
در حدود 20 روزنامه نگار امروز یورش تانک های زرهی اسرائیلی به غزه را پوشش می دادند که در ان بین آلتا از ناحیه سینه به شدت زخمی شد و به بیمارستان شفا در غزه برده شد. پزشکان حال این فیلمبردار را وخیم گزارش کرده اند.

نبرد بنت الجبیل: کشته شدن 12 سرباز اسراییلی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها