یک باشگاه چینی نجومی ترین پیشنهاد تاریخ فوتبال و اصلا تاریخ ورزش را به کریستیانو رونالدو ارائه داده است.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۵۹
پیشنهاد شوکه کننده چینی ها به رونالدو؛ هفته ای یک میلیون و 800 هزار پوند درآمد!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از دیلی میل ، یک باشگاه چینی (نام این باشگاه فاش نشده است) آماده است تا نجومی ترین پیشنهاد تاریخ ورزش دنیا را به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید ارائه کند. این پیشنهاد بر مبنای یک قرارداد 175 میلیون پوندی است. در ضمن دستمزد هفتگی او در این باشگاه چینی پنج برابر چیزی خواهد بود که اکنون در رئال دریافت می کند.

رونالدو در نوامبر گذشته قرارداد پنج ساله ای با رئال بست و در واقع قرارداد خود را تمدید کرد. بر اساس این قرارداد رونالدو هفته ای 365 هزار پوند دریافت می کند. اما او در تیم چینی هفته ای یک میلیون و هشتصد هزار پوند درآمد خواهد داشت که بی سابقه ترین رقم دستمزد در تاریخ ورزش است.با این قرارداد جدید سالیانه 95 میلیون پوند دریافت می کند. اکنون این سوال به وجود آمده که چنین پیشنهاد نجومی و اعجاب انگیزی رونالدو را برای جدایی از رئال مادرید ترغیب می کند یا خیر.

چند باشگاه چینی تا امروز بازیکنان بزرگی را از باشگاه اروپایی به خدمت گرفته اند همانند اسنکار، هالک و ویتسل. چینی ها ابدا نمی خواهند مقصدی برای ستاره های بازنشسته باشند و روی ستاره هایی دست می گذارند که جوان هستند.

رونالدو پیش از این درباره احتمال جدایی اش از تیم رئال مادرید گفته بود که «هیچ چیز غیر ممکن نیست».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها