وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران مطرح کرد

دستگیری ۷ تن از وابستگان داعش در ایران

حجت‌الاسلام علوی گفت: محلی که در آن تروریست‌ها هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند، شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها که هنوز آنجا حضور داشتند ، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۷۹
وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست‌ها شناسایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز(جمعه 19 خرداد) در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس، در جمع خبرنگاران گفت: ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم.

وی اظهار داشت: عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم، هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.

حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد:‌ تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات و سرباز گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است اما با توجه به اینکه این عملیات در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) به آخرین هدفها ضربه بزنند، پس از پایان عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در پایان تاکید کرد: ‌مردم مطمئن باشند فرزندان آن‌ها بیدارند و اجازه نمی‌دهند امنیت آن‌ها به سادگی آسیب ببیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
۰
۰
در ‌ود/برسربازان/امام/زمان/سلام/برشهداونیروهای/امنیتی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها