وعده لود شدن سریع تر صفحات و اشغال کمتر حافظه‌؛

نسخه جدید کروم برای اندروید

مرورگر گوگل کروم یکی از پرطرفدارترین مرورگرهایی است که کاربران در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر کاربران نسخه دسکتاپ، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند نیز اپلیکیشن کروم را بر مرورگرهای دیگر ترجیح می دهند.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۳۶
نسخه جدید کروم برای اندروید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، مرورگر اصلی گوگل یعنی کروم به تازگی برای سیستم عامل مک، ویندوز و لینوکس به روز رسانی شده، اما کاربران اندرویدی موفق نبودند تا از عرضه اولیه این سخه بهره مند شوند. البته گوگل امروز خبری خوشحال کننده برای این دسته از کاربران منتشر کرده و گفته نسخه کروم 59 برای اندروید را عرضه کرده است.

برخلاف این که تغییرات ایجاد شده در نسخه جدید چندان زیاد نیست، اما می تواند بهبودی‌هایی در زمینه لود شدن صفحات و اشغال کمتر حافظه به وجود آورد که قطعاً می تواند برای افراد بسیار خشنود کننده باشد.

در ماه آوریل، گوگل در خصوص آپدیت بعدی کروم توضیحاتی ارایه داده بود و در آن ها وعده داده بود که صفحات در این مرورگر به زودی 10 تا 20 درصد سریع تر لود خواهند شد. ظاهراً کروم 59 نیز همین میزان سرعت را در لود شدن صفحات در خود افزوده و گوگل به نوعی وعده اش را اجرایی کرده است.

گوگل هم چنین اعلام کرده که اشغال حافظه در این نسخه کمتر است و دلیل آن استفاده از موتور جاوااسکریپت به روز رسانی شده است. ضمناً فایل‌های پی ان جی متحرک نیز کاملاً در نسخه کروم 59 پشتیبانی می شوند.

با این که این نسخه در حال حاضر عرضه شده محسوب می شود، اما توسعه دهندگان اعلام کردند که امکان دریافت آن تا چند هفته آینده برای کاربران بر روی گوگل پلی استور فراهم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها