امیر مهدی‌زاده، قهرمان جهان در سال‌های 2012 و 2016 در ترکیب تیم ستارگان جهان به مصاف تیم ملی آلمان می‌رود. در تیم ستارگان جهان، کاراته کاهایی چون ریتارو آراگای ژاپنی و عبدالرحمان مصری نیز حضور دارند.
کد خبر: ۱۰۳۹۰۲۸

در حالی که بدهی‌های فدراسیون شطرنج ایران بابت میزبانی مسابقات زنان جهان به فدراسیون جهانی (فیده) پرداخت نشده است، این فدراسیون از میزبانی مسابقه بین‌المللی غرب آسیا در ایران خبر داد.

آخرین رده‌بندی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری با سقوط رکابزنان ایران و از دست دادن عناوین صدر جدول در چندمین ماه متوالی برای نمایندگان کشورمان منتشر شد.

مسابقات جام جهانی تیراندازی در آذربایجان امروز با حضور 416 ورزشکار از 42 کشور جهان آغاز می‌شود که 12 تیرانداز کشورمان با کسب آمادگی در تمرینات به مصاف حریفان خود می‌روند.

گلنار وکیل گیلانی، رئیس فدراسیون چوگان با اشاره به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی چوگان در ایران، از سفر رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی به ایران خبر داد.

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی روزهای 15 و 16 تیر در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال 2017 میلادی روزهای 31 مرداد تا 5 شهریور برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها