وکیل مدافع خانواده ستایش قریشی از ادامه رسیدگی به پرونده قتل این دختر خردسال در دادگاه کیفری یک استان تهران خبرداد و گفت: جلسه بعدی دادگاه، فردا در شعبه هفتم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۱۹
قاتل ستایش قریشی فردا محاکمه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، عسگر قاسمی‌آقباش در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده قتل ستایش قریشی، گفت: خانواده مقتول بابت تعیین ارش‌البکاره و مهرالمثل، دادخواستی داده بودند که دادگاه کیفری یک استان تهران، روز هفدهم خرداد ماه را برای این رسیدگی تعیین کرده است

وی افزود: پیش‌تر خانواده ستایش قریشی به عنوان یک راهکار موقت قانونی، موضوع اجرای اعدام به جای قصاص را به منظور عدم پرداخت تفاضل دیه مطرح کردند. با توجه به اینکه در خصوص اتهام تجاوز به عنف رسیدگی صورت گرفته و حکم صادر شده، دیگر در جلسه فردا در این خصوص بحثی مطرح نخواهد شد.

رسیدگی به پرونده «قتل ستایش» در شهریور سال ۹۵ در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی خازنی انجام شد و در نهایت سه اتهام عمل منافی عفت، قتل عمد و جنایت بر میت به متهم پرونده تفهیم شد.

بر اساس رای صادره، قاتل این پرونده در خصوص اتهام قتل عمد به قصاص نفس و در خصوص اتهام تجاوز به عنف به یک بار اعدام و در خصوص اتهام جنایت بر میت به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض به رای صادره توسط دادگاه کیفری، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۳۲ دیوان عالی کشور ارسال شد و در دیوان عالی نیز حکم دادگاه بدوی را عیناً تأیید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها