لیونل مسی فردا شب فقط رکورد نمی زند، او کریس رونالدو و ژاوی و اینیستا را هم پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۷۳
یک شب خاص در انتظار لیونل مسی / رکورد، رکورد و فقط رکورد

به گزارش جام جم آنلاین ، فردا شب برای لیونل مسی شب رکوردهاست. او همین حالا هم هر هفته یک رکورد جدید از خود بر جای می گذارد اما اینبار اوضاع فرق دارد. رکوردهای جدید او قرار است مرزهای جدیدی را پشت سر بگذارند و از رونالدو و ژاوی و اینیستا سبقت بگیرند.

مسی تا امروز 35 گل در لالیگا زده و فردا برای چهارمین بار صاحب پیچیچی (عنوان جایزه آقای گلی اسپانیا) خواهد شد. در صورتی که او به این موفقیت برسد رکورد رونالدو در زمینه کسب عنوان آقای گلی را می گیرد. مسی با کسب چهارمین آقای گلی اسپانیا، از رونالدو پیشی می گیرد و با رکورد فرانس پوشکاش، ستاره سابق رئال برابری خواهد کرد. از این حیث او یک گام به رکورد دی استفانو و هوگو سانچز، ستاره های سابق رئال نیز نزدیک تر خواهد شد. رکورد آقای گلی اسپانیا در اختیار تلمو زارا از بیلبائو است که 6 بار این عنوان را تصاحب کرده.

او فردا اگر در نیوکمپ به ایبار گل بزند برای دوازدهمین بار متوالی موفق به گلزنی در این ورزشگاه می شود که رکورد دیگری برای اوست.

مسی در بازی فردا برابر ایبار، در انتظار یک رکورد دیگر نیز نشسته است. اگر مالاگا بتواند رئال را مغلوب کند و بارسا هم برابر ایبار به پیروزی دست یابد(که البته بسیار بعید است)، مسی در کنار اینیستا به رکورد 9 قهرمانی لالیگا دست یافته و از ژاوی پیشی می گیرند. به این ترتیب مسی و اینیستا پرافتخارترین های تاریخ بارسا در لالیگا خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها