گروه تلگرام اعلام کرد که ویژگی های جدیدی را در آخرین نسخه این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار داده است. تلگرام 4.0 که فقط ساعاتی از انتشار آن می گذرد شامل قابلیت های جالبی همچون پیام های ویدیویی و تلسکوپ می شود.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۷۱
تلگرام به نسخه 4.0 بروز رسانی شد / قابلیت ارسال پیام ویدیویی

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، با دانلود نسخه 4.0 تلگرام قادر خواهید بود برای مخاطبین خود پیام های ویدیویی ارسال کنید. برای این کار کافیست وارد یکی از چت های خود در تلگرام شوید و با ضربه زدن بر روی تصویر میکروفون به حالت ویدیو تغییر وضعیت دهید. بعد با فشار مداوم بر روی نماد ویدیو، می توانید پیام ویدیویی خود را ضبط کنید.
این اپلیکیشن پیام های ویدیویی را فشرده کرده و آنها را حتی در حین عملیات ضبط ارسال می کند و به همین دلیل هم این پیام ها با سرعتی بالا به دست مخاطب خواهند رسید.
تلسکوپ نیز یک پلتفرم ویدیویی جدید است که مناسب افرادی است که از ویدیو برای ارتباطات خود استفاده می کنند. نکته جالب اینکه برای تماشای ویدیوهایی که از پلتفرم تلسکوپ استفاده می کنند نیازی به داشتن حساب کاربری در تلگرام نمی باشد.
بنابراین هرگاه که یک پیام ویدیویی را در یکی از کانال های عمومی تلگرام به اشتراک بگذارید، این ویدیو بطور خودکار بر روی این پلتفرم میزبان پیام های ویدیویی آپلود می شود و یک URL عمومی به آن اختصاص داده می شود که در نتیجه توسط همه افراد قابل دسترسی خواهد بود.
ویژگی دیگر این است که توسعه دهندگان با Bot Payments می توانند پرداخت های کاربران را بدون توجه به محل استقرارشان دریافت کنند. نسخه 4.0 تلگرام به کاربران اجازه می دهد از طریق بات ها وسایل و سرویس های مورد نیاز خود را سفارش دهند. از طرف دیگر، توسعه دهندگان می توانند با افزودن یک دکمه پرداخت به بات ها، امکان نقل و انتقال وجوه را از طرف کاربران فراهم کنند. با زدن این دکمه از کاربر خواسته می شود اطلاعات کارت اعتباری خود و محل ارسال کالا را تکمیل کند.
کاربران تلگرام با استفاده از احراز هویت دو مرحله ای می توانند اطلاعات کارت اعتباری خود را محافظت کنند. بدین ترتیب سفارش کالا بسیار سریع تر خواهد بود، چرا که دیگر لازم نیست در هر بار سفارش اطلاعات را مجدد تکمیل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها