صادق زیبا کلام در گفت و گو با جام جم آنلاین :

رقابت اصلی بین اعتدالیون و اصولگرایان خواهد بود

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: اگر برجام ثمراتی نداشته است و به نفع امریکا بوده چرا ترامپ رئیس جمهوری تندرو آمریکا می‌خواهد برجام را به هم بزند؟!
کد خبر: ۱۰۳۰۸۸۰
آیا برجام به نفع آمریکا است؟!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، صادق زیبا کلام در حسینیه «حکیم نجف آباد»، خطاب به مخالفان داخلی برجام افزود: چگونه است که شما آقایان در تهران و ایران فهمیده‌اید برجام به نفع امریکا بوده اما رئیس جمهوری آنجا نفهمیده است!

وی ادامه داد: برای آفریدن حماسه دیگر در روز 29 اردیبهشت باید همه تلاش کنیم و افراد بی تفاوت را به صحنه بیاوریم و اگر در ریاست جمهوری رای ندهیم، آخرین پنجره دموکراسی را از دست خواهیم داد.

زیبا کلام تصریح کرد: سرنوشت این انتخابات در دست راست و چپ نیست، بلکه دست کسانی است که نسبت به حضور در صحنه انتخابات بی‌تفاوت هستند و قصد رای دادن ندارند و ما مسئول هستیم که این افراد را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنیم.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر دروغ، عوام فریبی، تظاهر و شعار پوپولیستی افزایش پیدا کرده و تا وقتی که بزرگان به این بی‌اخلاقی‌ها ادامه می‌دهند، نمی‌شود از نسل‌های دهه 70 و 80 انتظار اخلاق داشته باشیم.

شهرستان نجف آباد در 25 کیلومتری غرب استان اصفهان قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها