مرد افغان که در جریان کیف‌قاپی، زنی را تا یک قدمی مرگ برده بود پس از دستگیری منکر اتهامش شد. مرد کیف‌قاپ پس از سرقت به افغانستان گریخته بود.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۲۱

به گزارش جام‌جم، اوایل اسفند سال گذشته مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو پسر جوان به اتهام سرقت کیف همسرش و سوء‌قصد به جان او شکایت کرد.

شاکی به قاضی علی وسیله ایرد موسی گفت: همسرم برای فروش مقداری از طلاهایش به یک طلافروشی در محله امامزاده حسن ( ع ) رفته بود اما هنگام خروج از آنجا دو کیف‌قاپ موتور سوار به او حمله کرده و کیفش را که حاوی دو گوشی تلفن همراه و مقداری پول و طلا به ارزش ده میلیون تومان بود، دزدیدند. آنها همسرم را روی آسفالت خیابان کشاندند که وی مصدوم شد. همسرم سه روز در کما بود .

ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند گوشی‌های سرقتی در دست مردی افغان است. او به پلیس آگاهی تهران احضار و مدعی شد که گوشی‌ها را پسرعمویش به او داده و نمی‌دانسته سرقتی است. پسرعموی 19 ساله او تحت تعقیب قرار گرفت که معلوم شد وی می‌خواهد از ورامین به تایباد و از آنجا به افغانستان برود. ماموران راهی خانه‌اش شده، اما او را پیدا نکردند. با گذشت دو ماه از ماجرا، متهم چند روز پیش وارد تهران و دیروز بازداشت شد.

متهم به نام محسن دیروز به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و به قاضی پرونده گفت: من در ایران بزرگ شده و گچکاری می‌کردم. دو سال پیش با دخترخاله‌ام عقد کرده و دی‌ماه با او ازدواج کردم. اما در دوره عقدمان همسرم باردار شد. همین موضوع باعث شد که خانواده همسرم بخواهند به جانم سوء‌قصد کنند که از ترس آنها به هرات رفته و آب‌ها که از آسیاب افتاد، به تهران بازگشتم. از این شاکی سرقت نکردم و گوشی تلفن همراهش را در خیابان یافته و به پسرعمویم دادم. تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها