سخنگوی نیروی انتظامی در توضیح حادثه ملایر گفت: ناجا در این زمینه شکایت کرده و پرونده ای تشکیل شده و از سوی دیگر فرماندار ملایر از مامور راهور دلجویی کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۵۸
واکنش ناجا درباره برخورد ماشین فرماندار ملایر با یک پلیس و برخورد ون پلیس با یک زن

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین افزود: گفته می شود در طول چند روز گذشته، فرماندار ملایر با یکی از ماموران راهور برخورد داشته است که باید گفت همه باید در مدار قانون حرکت کنند چرا که مسئولیت، مصونیت نمی آورد و مسئولان نیز باید به این موضوع اهتمام داشته باشند.

وی اضافه کرد: یکی از ماموران وظیفه شناس ما که البته نمی دانسته در پیشانی کسی چه نوشته شده است و آیا مسئول است یا خیر، اعمال قانون می کند درحالیکه سرعت مجاز در محلی که این فرماندار حرکت می کرده 50 کیلومتر بوده است اما این شخص فراتر از حدمجاز و با سرعت 138 کیلومتر در حال حرکت بود.

منتظرالمهدی اضافه کرد: مامور وظیفه شناس ما اعمال قانون کرده است و گویا فرماندار که البته گفته می شود، بخشدار با مامور راهور برخورد می کند و مامور راهور برف پاک کن خودرو در حال حرکت را می کشد و در نهایت رها می کند و به زمین می خورد.

وی اضافه کرد: فرماندار از خودرو پیاده می شود و از مامور دلجویی می کند و پیشانی او را می بوسد.

سخنگوی نیروی انتظامی در مورد انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد گشت ارشاد با یکی از بانوان گفت: باید این موضوع بررسی شود و زمان آن مشخص شود اما با این حال چنین رفتارهایی برای ما قابل قبول نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها