رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی کشور‌ها علاقه‌ای به حل و فصل موضوعات منطقه ندارند و بیشتر درپی پیچیدگی مشکلات منطقه هستند.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۳۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی‌اکبر ولایتی پس از دیدار با معاون وزیر خارجه آلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط و تنش‌های موجود در منطقه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدف جلوگیری از تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه و در جهت صلح و ثبات بین‌المللی می‌تواند نقش مهمی بر این اساس ایفا کند.

ولایتی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره در منطقه ایستادگی کرده و باید بصراحت گفت ایران در این مسیر فقط با نگاه صلح و ثبات بین‌المللی در مواجهه با تروریسم گام برداشته است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت فعلی کشورهایی مانند لیبی گفت: نباید اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را در منطقه داد، چراکه در این صورت نمی‌توان جلوی گسترش تروریسم را گرفت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تروریسم و دفاع از حاکمیت مشروع کشورهای منطقه همواره با نگاهی اصولی و به دعوت رسمی دولت‌های قانونی آنها در مبارزه با تروریسم و جریان‌های افراطی و تکفیری حضور دارد. ولایتی تاکید کرد: همه کسانی که برای صلح و ثبات جهانی اهمیت قائل بوده و دلشان برای امنیت بین‌المللی می‌تپد، باید در این مسیر گام بردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها