فرمانده انتظامی شهرستان کارون در استان خوزستان از کشته شدن مرد جوانی در رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۱۷
جوان 28 ساله قربانی رسم تیراندازی در عروسی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد صالح مطهری راد، فرمانده انتظامی شهرستان کارون در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی غیرمجاز و مجروحیت 1 نفر از شهروندان، بلافاصله ماموران پلیس و یگان های امدادی در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس مشخص شد که در مراسم عروسی فردی حین تیراندازی 1 نفر را مصدوم کرده که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان سینا منتقل شد.

مطهری راد با بیان اینکه مصدوم جوانی 28 ساله بود و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی قاتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شده، خاطرنشان کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد نماید.

سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، دراین خصوص به دارندگان سلاح مجاز و غیرمجاز هشدار داد.

این مقام انتظامی اذعان داشت: استفاده از سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از حیث قانونی جرم محسوب شده و مجازات دارد.

قاسم پور بیان کرد: استفاده از سلاح شکاری در مراسمات جشن و عزا ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. همچنین استفاده غیر مجاز از سلاح شکاری دارای مجوز باعث لغو جواز آن خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: تیراندازی در مراسمات خاص تبعات امنیتی به دنبال دارد و با افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها