امید نورافکن هافبک دفاعی استقلال به تیم ملی جوانان ایران دعوت شده است. امیرحسین پیروانی قصد دارد این بازیکن را به عنوان کاپیتان تیمش به جام جهانی جوانان ببرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۵۷

منصوریان اما موافق این اتفاق نیست. او دوست دارد نورافکن را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشد. استقلال سه‌شنبه این هفته با التعاون بازی دارد و با صعود از گروهش، دو بازی رفت و برگشت هم خواهد داشت. از آنجا که نورافکن مهره‌ای کلیدی برای منصوریان به حساب می‌آید، دوست ندارد این بازیکن را از دست بدهد. سرمربی استقلال در این باره می‌گوید: «اگر استقلال بازی داخلی داشت حق با تیم ملی بود چون پرچم کشور برتری دارد اما استقلال به آسیا می‌رود و اگر نورافکن می‌خواهد دیده شود، بهترین جا در آسیاست و منفعت ملی هم آنجایی است که 30 میلیون هوادار پشت ماست چون هم استقلال و هم تیم ملی جوانان هردو تیم ملی محسوب می‌شوند.»

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی اما باور نمی‌کند منصوریان نورافکن را در اختیارشان قرار ندهد. او در این باره توضیح می‌دهد: «امید نورافکن از جمله استعدادهایی بود که در تیم ملی جوانان رشد پیدا کرد و پس از حضور در این تیم مطرح شد و در استقلال به بازی گرفته شد. امید نسبت به تیم ملی جوانان و پرچم ایران احساس دین دارد و الان زمان آن فرا رسیده است که دین خود را ادا کند.»

پیروانی ادامه می‌دهد: «من یقین دارم تیم بزرگ استقلال با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند در غیاب امید نورافکن نیز به مسیر پر فروغ خود ادامه دهد. علیرضا منصوریان که خود بازیکن تیم ملی بوده، سرمربیگری تیم ملی امید را در کارنامه دارد و حتی در برهه‌ای روی نیمکت تیم ملی بزرگسالان نشسته به اندازه من دغدغه اعتلای نام ایران را دارد و من نمی‌توانم باور کنم که او مانع از حضور امید نورافکن در اردوی تیم ملی جوانان برای همراهی این تیم در بازی‌های جام جهانی زیر 20 سال شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها