منچستریونایتد با برد ارزشمند یک بر صفر از اسپانیا برگشت. دیدار رفت سلتا و منچستریونایتد در نیمه‌نهایی لیگ اروپا، ‌در ورزشگاه بالایدوس شهر ویگو برگزار شد و منچستریونایتد توانست با گل دقیقه 67 راشفورد به برتری برسد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۲۳

حالا با این برد، خیال یونایتد برای بازی برگشت راحت شده است. ژوزه مورینیو که بعد از مصدومیت شدید زلاتان نگران روزهای باقیمانده فصل بود، حالا به فینال لیگ اروپا فکر می‌کند. دیداری که قرار است 3 خرداد در ورزشگاه فرندز آره‌نا استکهلم سوئد برگزار شود. مورینیو و یونایتد تا رسیدن به آن فینال، فقط به اندازه 90 دقیقه بازی برگشت (پنجشنبه این هفته در الدترافورد) فاصله دارند و باید در خانه خود از برد بیرون از خانه دفاع کنند.

راشفورد ؛عاشق فوتبال

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از پیروزی در خانه سلتا گفت: مارکوس راشفورد یک بچه 19 ساله است که عاشق فوتبال است. او بچه‌ای است که بعد از تمرینات نیم ساعت می‌ماند و تمرین ضربه آزاد می‌کند و منتظر فرصت می‌ماند. این ذهنیت اوست. او کار می‌کند، کار می‌کند و کار می‌‌کند. او بسیار پخته است بنابراین اجازه بدهید که سن او را فراموش کنیم زیرا آنچه مهم است، سن نیست، بلکه کیفیت اوست. او سخت تلاش کرد و برای حریف دردسر ایجاد کرد. در نیمه‌اول هم یک شوت فوق‌العاده داشت که با سیو زیبایی همراهی شد اما ضربه آزادش کار را تمام کرد. مارکوس هر روز بسختی تمرین می‌کند و تمرین را دوست دارد. از نمایش تیم در بازی امشب خیلی راضی هستم اما از نتیجه نه. ما به اندازه کافی خوب بودیم که بتوانیم کار را در خانه سلتا تمام کنیم اما حالا باید در دیدار برگشت هم با تمام توان بازی کنیم. در همان نیمه اول باید 3 گل می‌زدیم اما حالا نتیجه می‌تواند به سود هر تیمی رقم بخورد.

بریتزو: در بازی برگشت گلمی‌زنیم

ادواردو بریتزو، سرمربی سلتاویگو بعد از باخت خانگی گفت: ما در همه دیدارهای خارج از خانه این فصل در اروپا گل زده‌ایم و این‌بار هم برای گلزنی به منچستر می‌رویم. ما به خط حمله‌مان اطمینان داریم. معتقدم که می‌توانیم با یونایتد رقابت کنیم. ما به انگلیس می‌رویم تا یک بازی فو‌ق‌العاده ارائه بدهیم. آنچه در دیدار رفت اتفاق افتاد به ما نشان داد که چگونه در دیدار برگشت بازی کنیم. برای همین، امیدواریم.

اوون: منچستر با راشفورد بهتر است

مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، جمله جالبی درباره تیم مورینیو گفت: بعضی‌ها می‌گویند منچستریونایتد بدون زلاتان فلج شده است؛ اما من می‌گویم این تیم با راشفورد تیم بهتری شده است. راشفورد ارزش‌های خود را به چشم آورده است.. فکر می‌کنم اگر از هم تیمی‌هایش بپرسید، آنها هم ترجیح می‌دهند راشفورد در نوک حمله بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها