رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با ارائه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولید واجد شرایط تاکنون 70 درصد ایجاد اشتغال در این راستا پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۷

به گزارش تسنیم، بهروز اسودی در پنجاه و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: با پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکنون میزان اشتغالزایی در واحدهای تولیدی یک هزار و 49 نفر افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه هزار و 803 واحد تولیدی واجد شرایط دریافت تسهیلات رونق تولید بودند افزود: تاکنون به 770 واحد تولیدی این تسهیلات به میزان 417 میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان یادآور شد: 580 واحد تولیدی در حوزه کشاورزی و 190 واحد تولیدی در حوزه صنعت استان سمنان فعالیت دارند که توانستند با تکمیل مدارک موردنیاز و معرفی به بانک‌های عامل، تسهیلات رونق تولید را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی تاکنون 100 میلیارد تومان از این تسهیلات را دریافت کردند بیان کرد: این در حالی است که سهم واحدهای تولیدی حوزه صنعت استان سمنان 317 میلیارد تومان از این تسهیلات را دریافت کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها