با روندی که تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی داشته و مقتدرانه صدرنشین گروه خود شده، حالا دیگر تیم‌های ملی به خودی خود برای بازی دوستانه با تیم صاحب سبک کی‌روش علاقه نشان می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۳۱
ایران-مونته‌نگرو  رایگان است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از آی اسپورت، در دیدار دوستانه تیم ملی برابر مونته‌نگرو قبل از بازی با ازبکستان هم شرایط مساعدی برای تیم ملی وجود دارد. گویا رقیب اروپایی همه هزینه‌های این بازی تدارکاتی را پذیرفته و شاگردان کی‌روش و البته فدراسیون فوتبال همیشه خالی از بودجه و امکانات، با نفسی راحت راهی اروپا می‌شوند تا بدون کمبود بودجه یا فشار مالی و غیرمالی قابل توجه‌ای با خیال راحت بازی تدارکاتی خود را برگزار کنند و برگردند.

برنامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه تیم ملی در حالی پیش از این پشت سر هم با شکست روبه‌رو میشد که تقریبا همه همسایگان ایران به درخواست مسئولان فدراسیون فوتبال جواب سر بالا می‌دادند. اما حالا و با اقتدار تیمی که کی‌روش ساخته، و البته رابطه نسبتا تعاملی‌تری که ایران با دیگر کشورها در پی گرفته، حریفان تدارکاتی راحت‌تر از قبل برای بازی با ایران پیدا می‌شوند و نسبتا حرفه‌ای تر از همسایگان ایران هستند و البته هزینه‌های فدراسیون هم به مراتب کم‌تر و سبک‌تر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها