جوادی: انتخابی کشتی سرجای خودش است

رحیمی و قاسمی در آماده‌باش

دو میدان پیش روی کشتی یعنی قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی برای کشتی ایران اهمیت زیادی دارد، اما فارغ از هر نتیجه‌ای که در این دو میدان بین‌المللی کسب شود، باید نگاه ویژه و خاصی به انتخابی تیم ملی داشت.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۷

ابراهیم جوادی، عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به برنامه‌های پیش روی این تیم تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی 2017 فرانسه گفت: برد و باخت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی هیچ ارتباطی به حضور داشتن یا نداشتن کشتی‌گیران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی ندارد و تمامی مدعیان باید طبق ضوابط و قوانین فرآیند انتخابی در این مسابقات شرکت کنند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: یکی از اهداف اصلی کشتی ایران در سال جاری، کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی است که به عنوان مهم‌ترین میدان پس از المپیک ریو، اهمیت بالایی برای تمامی مدعیان کشتی دنیا دارد.

جوادی در پاسخ به این پرسش که وضعیت حسن رحیمی و کمیل قاسمی برای حضور در رقابت‌های پیش رو چگونه است، گفت: این دو آزادکار المپیکی و عنوان دار همواره نشان داده‌اند در بدترین شرایط هم می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند. البته وضعیت مسابقات پیش رو و همچنین شرایط بدنی هر دوی آنها به گونه‌ای است که باید تصمیم دقیق‌تر و فنی‌تری درخصوص آنان گرفته شود. بر این اساس فعلا آنها در اردوی تیم ملی تمرین می‌کنند و وضعیت آنها را زیر نظر داریم. هنوز نمی‌توان با قاطعیت درخصوص رفتن یا نرفتن این دو کشتی‌گیر به مسابقه‌های پیش رو نظر داد؛ اما آنچه مسلم است هر دو نفر فعلا تمرین می‌کنند تا شاید با صلاحدید شورای فنی و در صورت نیاز از توان و تجربه شان در ترکیب تیم ملی استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها