واژگونی خودروی پراید در بزرگراه شهید لشکری موجب مصدومیت یکی از سرنشینان شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۵۵
سقوط پراید به کانال آب در بزرگراه لشکری تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 45 به همراه گروه امداد و نجات 8 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 4:32 صبح امروز به مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج)، حوالی کیلومتر 11 اعزام شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با موانع کنار بزرگراه، واژگون شده و به داخل کانال آب حاشیه بزرگراه سقوط کرد.

وی با اعلام اینکه عمق کانال آب حاشیه بزرگراه به 3 متر می رسید، ادامه داد: راننده خودرو (مرد 31 ساله) به همراه یک دختربچه 2 ساله قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از داخل وسیله نقلیه خارج شدند و خانم 25 ساله در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بود.

افسر آماده منطقه یک عملیات ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات مخصوص، برانکارد و جرثقیل آتش نشانی مشغول امدادرسانی به خانم جوان شدند.

اصغر فارسی در پایان گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان خانم جوان که دچار مصدومیت شده بود را از اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان در پایان خودرو سواری را با کمک جرثقیل به حالت اولیه بازگرداندند و محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها