دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از صدور حکم قصاص برای عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و اعضای خانواده وی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان ردیف اول و دوم به سه بار قصاص در ملاء عام محکوم شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۱۶
سه بار قصاص برای عاملان قتل خانوادگی در رودبار جنوب

به گزارش جام جم آنلاین، سهراب سالاری در گفت‌وگو با میزان از صدور حکم قصاص برای عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و اعضای خانواده وی در این شهرستان خبر داد و گفت:متهمان ردیف اول و دوم به سه بار قصاص در ملاء عام محکوم شده اند.

وی با بیان اینکه علت و انگیزه اصلی این حادثه دلخراش مسائل خانوادگی و اختلافات طایفه‌ای بوده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۱۴ خرداد سال ۹۴ ساعت ۲۳: ۳۰ دقیقه خودروی این خانواده در بلوار اصلی این شهرستان به رگبار بسته می‌شود و در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده به قتل می‌رسند و دو نفر دیگر نیز به شدت مجروح می‌شوند.

این مقام قضایی اعلام داشت:پس از اعلام گزارش این حادثه، رسیدگی به این پرونده در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی عاملین قتل دستگیر و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

سالاری اظهار داشت:طبق حکم صادره از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت، متهم ردیف اول (الف-م) به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی، مشارکت در آدم ربایی همراه با آزار و اذیت، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی و اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تیراندازی به سه بار قصاص در ملاء عام و جمعا ۳۹ سال و هشت ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

این مقام قضایی اعلام داشت: متهم ردیف دوم (الف-م) نیز به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی، مشارکت در آدم ربایی همراه با آذار و اذیت، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی جمعا به سه بار قصاص در ملاء عام و ۱۶ سال حبس از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت محکوم شده است.

وی با اعلام اینکه ۶ متهم دیگر پرونده به مجازات حبس محکوم شده اند، افزود: رای صادره قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و درصورت قطعیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها