رئیس‌جمهور گفت:‌ قرارگاه سازندگی سپاه جزو نهادهایی است که از قبل تلاش‌هلای فراوانی کرده و اساس این فعالیت به اصل قانون اساسی برمی‌گردد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۰۲
روحانی:‌هر کسی منتخب ملت شد باید از او حمایت کنیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در سفر خود به بندرعباس، گفت:‌ مقام معظم رهبری یکی از آرزوهایی که داشتند این بود که فرمودند به روزی باید برسیم که گازوئیل و بنزین را وارد نکنیم و حالا ما در دولت یازدهم این افتخار را داریم که برخی از خواسته‌های رهبری را اجرایی و عملیاتی کردیم.

وی افزود: وقتی تورم از 45 درصد به 20 درصد و بعد به 15 درصد رساندیم، ایشان فرمودند که کار خوب و بزرگی شده، اما آنی که من می‌خواهم تورم یک رقمی است، خب من همانجا بعد از جلسه به ایشان گفتم ما تا آخر دولت تورم را یک رقمی خواهیم کرد و الحمدالله در سال 95 تورم را تک رقمی کردیم، امروز در گازوئیل صادر کنده هستیم و در بنزین هم در آینده صادر کننده خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه هرکسی که منتخب ملت شد باید از او حمایت و کمک و پشتیبانی کنیم،‌ تصریح کرد: همه باید از فضای برجام استفاده کنیم. تازه عده‌ای دعوایشان شروع شده، برجام کار ملی است و همه باهم انجام دادیم و این فضار را بوجود آوردیم و باید از این فضا استفاده کنیم. پالایشگاه ستاره خلیج فارس یک نماد برادری و نماد تعامل و دست به دست هم دادن است، روز مبارکی برای مردم ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها