طبق خبر جدیدی که از سازندگان سری موفق آنچارتد منتشر شده، بسته الحاقی آنچارتد 4، موسوم به «میراث مفقوده» (Lost Legacy) که در تاریخ نامعلومی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد، بیش از ده ساعت خواهد بود!
کد خبر: ۱۰۲۴۲۹۵

این در حالی است که بسته الحاقی گیم قبلی ناوتی داگ، یعنی Last of Us، موسوم به Left Behind حدود سه ساعت طول می‌کشید. برای اجرای بسته الحاقی آنچارتد 4 (که قهرمان این سری، یعنی ناتان دریک در آن نقشی ندارد) نیازی به داشتن گیم اصلی نیست. این بسته الحاقی به‌صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.

قرارداد EA با پورشا تمام شد

الکترونیک آرتس طی 16 سال گذشته با پورشا (یا به قول ما پورشه) قراردادی بسته بود که انحصار استفاده از خودروهای این شرکت محبوب را به آنها می‌داد. این قرارداد بالاخره به پایان رسیده و شرکت‌های دیگر هم می‌توانند از خودروهای این شرکت در گیم‌هایشان استفاده کنند. نوبرانه‌اش هم این که سونی اعلام کرده ماشین‌های پورشه را در قسمت بعدی انحصاری اتومبیلرانی این شرکت، یعنی Gran Turismo Sport خواهیم دید.

سونی وعده داده که GT Sport جاه‌طلبانه‌ترین عنوان در این سری باشد. جام‌های قهرمانی دو ساله، یکی از بخش‌های این گیم خواهد بود که در پایان هر جام، بازیکنان مراسم اختتامیه را در کنار رانندگان واقعی اتومبیلرانی جشن خواهند گرفت. این گیم از واقعیت مجازی هم پشتیبانی خواهد کرد.

نینتندو سوئیچ و 3DS را هک کنید و جایزه بگیرید!

نینتندو مایل است تا جای ممکن از غیر قابل نفوذ بودن دو کنسول فعلی خود اطمینان حاصل کند، بنابراین از هکرهای «کلاه‌سفید» (به قول خودمانی، هکرهای غیرخلافکار!) خواسته تا ضعف‌های آنها را پیدا کنند. نینتندو در قبال کمک هکرها و ارائه هر گونه اطلاعات در زمینه تقلب، سرقت، ارائه محتوای ناروا به کودکان، ضعف‌های سیستمی در مورد سوئیچ و همچنین دستگاه‌های خانواده 3DS تا 20 هزار دلار پاداش خواهد داد.

البته نینتندو تاکید کرده مبلغی که برای هر نوع از اطلاعات می‌پردازد، به شدت و جدیت خلأ اشاره شده بستگی دارد و هرچه خطر کشف شده بزرگ‌تر باشد، مبلغ دستمزد افراد بالاتر می‌رود. تا زمان درج این خبر، سه نفر توانسته‌اند مشکلاتی در این کنسول‌ها پیدا کنند که دستمزد خود را هم گرفته‌اند. البته نوع مشکلات و مقدار دستمزدها معلوم نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها